نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای تجاری فناوری نانو در شهرک صنعتی منتظریه

در راستای توسعه صنعتی و برنامه ارتقای صنایع با فناوری نانو در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا، کارگزار ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان، اقدام به آشناسازی صنایع کشور با کاربردهای فناوری نانو و دریافت تقاضاهای صنعتی جهت رسیدگی و تسهیل فرآیند انتقال فناوری از مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های فناور به متقاضیان صنعتی نموده است.

بر همین اساس، چهاردهمین نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای فناوری نانو در روز یکشنبه 10 مردادماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰-۱۲ در شهرک صنعتی منتظریه برگزار خواهد شد.

در این رشته نشست‌ها به ارائه مطالبی از قبیل مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو؛ معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع؛ معرفی محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو؛ معرفی حمایت‌های ستاد از شرکت‌های صنعتی و نانویی؛ معرفی راه‌حل‌های فناوری نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع و ارائه راهکار‌های تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان و نانو پرداخته می‌شود.

شایان ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام  از طریق مراجعه به نشانی www.nanoseminar.ir امکان پذیر است.

کلیه مدیران، فعالان و علاقمندان صنعتی در تمامی شهرکهای صنعتی استانهای مختلف، و سازمانها و واحدهای تولیدی و خدماتی کشور، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، برگزاری و ثبت نام در این رشته نشستها، با شماره زیر تماس حاصل فرمایند:

۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰

۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰

۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰

طرح ترویج صنعتی «هر هفته یک شهرک صنعتی»