بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان با بکارگیری عایق‌های تولید شده با فناوری نانوی ایرانی

سازه پایدار الهیه شرکتی نام آشنا در زمینه صنعت و ساختمان است که تولید کننده و عرضه‌کننده مستقیم مصالح و تجهیزات برند لینکران است. این شرکت همواره در راستای ارائه خدمات به پروژه‌های عمرانی و صنعتی کوشیده است و در سالیان گذشته نماینده انحصاری واردات محصولاتی چون عایق‌های حرارتی برودتی آرماسل وان فلکس، ساپورت‌های تأسیساتی لینک و سیستم‌های انعطاف‌پذیر از کشور ترکیه و سیستم‌های آتش‌بند ازکشور آلمان بوده و پس از انتقال دانش و تکنولوژی به تولید عایق‌های حرارتی، برودتی، صوتی، سیستم‌های نگهدارنده تأسیسات و لرزه‌گیرهای مکانیکی با برند لینکران پرداخته است.

یکی از محصولات تولیدی این شرکت عایق حرارتی برودتی و صوتی الاستومری است، این عایق‌های ساخت داخل، علاوه بر کاهش مصرف انرژی و آلودگی صوتی به استحکام سازه نیز کمک می‌کنند و ساختار این عایق‌ها از خوردگی جلوگیری می‌کند.

تمامی مراحل تولید این محصول در شرکت سازه پایدار الهیه انجام می‌شود که تا کنون منجر به اشتغال‌زایی برای افراد زیادی شده است.

محصولات این شرکت از کیفیت خوب و قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی خود برخوردار است و در حال حاضر محصولات خود را به عراق و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس صادر می‌کند.