نانو و شهرکها: نشست فرصتها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو در شهرک صنعتی رازی

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و در اجرای رویدادهای صنعتی هفتگی، در قالب برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای فناوری نانو، روز چهارشنبه 21 دی ماه 1401، ساعت 12 تا 14 در شهرک صنعتی رازی برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور مدیران و کارشناسان شهرک صنعتی رازی و نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی حول محورهای زیر اجرا خواهد شد:

  • فناوری نانو و مزایای کاربردی آن در صنایع
  • دستاوردها و توانمندیهای صنعتی ایران در زمینه فناوری نانو
  • معرفی حمایتهای موجود از شرکتهای صنعتی متقاضی فناوری
  • معرفی راه حلهای فناورانه برای رفع چالش های تولید و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی
  • اطلاع‌رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو در صنایع داخلی
  • فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع و تولیدات کشور
  • محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو

همچنین شناسائی واحدهای صنعتی مستعد دانش‌بنیان و حمایت برای دانش‌بنیان شدن این شرکت‌ها، دریافت تقاضاها و نیازهای صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت کمک به ارتقای فناوری و رفع چالش های موجود در خط تولید در واحدهای صنعتی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، از دیگر اهداف برگزاری اجرای این برنامه و برپایی نشست‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی است.

این رویداد در ساعت 12 تا 14 روز چهارشنبه 21 دی ماه 1401، در شهرک صنعتی رازی، خیابان یازدهم، ساختمان آتشنشانی، طبقه دوم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی https://asiahitech.com/seminar و شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا (آسیاهایتک-ASIAHITECH)، امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به شرکت در این برنامه، می توانند ضمن مکاتبه با رایانامه بخش ترویج صنعتی ستاد با شناسه IPS@nano.ir و یا  IND@nano.ir و یا تماس با شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۹۰۰۹۰۰۷۴۶، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود و آگاهی از فرصتهای تجاری و اقتصادی فناوری نانو در واحدهای صنعتی مربوط به خود، کسب اطلاع و اقدام نمایند.

سلسله نشستهای صنعتی در شهرکهای صنعتی، نظر به اهمیت شهرکهای صنعتی در رشد اقتصادی کشور از یک سو، و توانمندیهای صنعتی فناوران کشور در حوزه نانو از سوی دیگر، در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان و سازمانها و مجموعه های مرتبط صنعتی به اجرا گذاشته شده است.