نانومحصول ایرانی؛ کلکتور آلومینیومی

شرکت نانوآبکار ایساتیس موفق به تولید و عرضه کلکتورهای آلومینیومی مقاوم در مقابل خوردگی برای استفاده در صنعت ساختمان شده است. کلکتورهای آلومینیومی این شرکت با توجه به پوشش نانو ساختار اکسید آلومینیم ایجاد شده روی آلیاژ آلومینیم به روش آندایزینگ، نسبت به کلکتورهای رایج در بازار از عملکرد بهتری برخوردار هستند.

کلکتورها به عنوان جمع‌کننده و تقسیم‌کننده در تاسیسات آبی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کلکتورها معمولاً از جنس آلیاژهای مس و روی مانند برنج هستند. قیمت بالای برنج به همراه وزن بالای آن از مشکلات عمده قطعات ساخته شده با این آلیاژ است.

شرکت نانوآبکار ایساتیس کلکتورهای آلومینیومی مقاوم در مقابل خوردگی با پوشش نانو ساختار اکسید آلومینیم تولید و به بازار عرضه می‌کند. این پوشش نانوساختار روی آلیاژ آلومینیم به روش آندایزینگ ایجاد می‌شود.

این نانوپوشش برای افزایش مقاومت به خوردگی در محصولاتی نظیر ظروف آشپزخانه نیز کاربرد دارد. این شرکت در حال حاضر به دنبال راه‌اندازی خط تولیدی برای جایگزین کردن این پوشش‌ها به جای تفلن‌های رایج در ظروف آشپزخانه است.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • ارزان
  • استحکام بالا
  • وزن کمتر
  • افزایش عمر کلکتور
  • افزایش مقاومت به خوردگی
  • امکان تغییر ظاهر محصول برحسب نیاز مشتری؛ ایجاد رنگ خاص بر روی قطعات با افزودن برخی پیگمنت‌های فلزی

درباره شرکت نانو آبکار ایساتیس

شرکت نانوآبکار ایساتیس در سال 1391 با موضوع تولید، تمام‌کاری سطح، پوشش‌دهی و انجام خدمات مشاوره و خرید و فروش در زمینه‌های ذکر شده ثبت گردید. از زمان ثبت تا پایان سال 1393 بخش تحقیق و توسعه مقدمات ایجاد یک خط صنعتی مشتق از یک تحقیقات دانشگاهی در سطوح تحصیلات تکمیلی را فراهم کرد و بعد از احداث خط، شرکت با موضوع مهندسی سطح و ایجاد پوشش‌های نانوساختار روی آلیاژهای فلزات سبک، به خصوص آلومینیوم به طور صنعتی وارد عرصه تولید شد.

از سال 1394 تاکنون تولیدات شرکت نانوآبکار ایساتیس در حال عرضه به بازار هستند که در کنار این مهم، موفق شده‌اند گواهی و تائیدیه‌های زیادی از جمله ثبت اختراع، کنترل کیفیت شرکت‌های بازرسی و … را کسب کنند.