تولید بدنه های ضدباکتری در فیلترهای تصفیهٔ آب

شرکت «گواراب سازان دشت سبز» با استفاده از نانوذرات، بدنه فیلتر تصفیهٔ آب آنتی‌باکتریال تولید کرده است که می‌تواند رنگ، بو و مزه بد آب را حذف کند.

دسترسی به آب آشامیدنی سالم در بسیاری از شهرهای دنیا وجود دارد، اما در حین انتقال آب و درون لوله‌ها ممکن است در این آب آلودگی‌هایی ایجاد شود. برای هر یک از آلودگی‌ها حد مجازی وجود دارد که مقدار آنها در آب نباید بیش از این حد تعیین شده باشد. استفاده از سیستم تصفیه خانگی جهت رفع اینگونه آلودگی‌هاست.

در دستگاه تصفیه خانگی از روش‌های مختلفی مانند فیلتراسیون رسوبی، فیلتراسیون کربن بلاک فعال شده، فیلتراسیون اسمز معکوس و تبادل یونی به منظور بهبود کیفیت آب استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها از قطعات مختلفی از جمله پایه دستگاه تصفیه آّب، محفظه فیلتر، سوئیچ تصفیه آّب، مخزن تصفیه آب، فشارسنج، محدود کننده جریان آب، گیره فیلتر و شلنگ تصفیه آب تشکیل شده است.

در فرایند تصفیه آب، محفظه فیلتر نیز در تماس با آلودگی‌ها قرار می‌گیرد. در نتیجه استفاده از موادی با خاصیت آنتی باکتریال در ساخت بدنه محفظه می‌تواند به بهبود کیفیت آب تصفیه شده کمک کند. به منظور ساخت بدنه فیلتر با خاصیت آنتی‌باکتریال می‌توان از مواد پلیمری حاوی نانوذرات استفاده کرد. شرکت گواراب سازان دشت سبز توانسته با استفاده از نانوذرات، بدنه فیلتر تصفیهٔ آب آنتی باکتریال تولید نماید که می‌تواند رنگ، بو و مزه بد آب را حذف کند.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • حاوی نانوذرات
  • آنتی باکتریال
  • بدون نیاز به UV
  • حذف رنگ، بو و مزه بد آب

درباره شرکت گواراب سازان دشت سبز

شرکت گواراب سازان دشت سبز با هدف طراحی، ساخت و عرضه انواع فیلترهای کربنی، پلیمری و معدنی جهت استفاده در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی مطابق با کیفیت و استانداردهای بین‌المللی در سال ۱۳۹۱ در قم تأسیس گردید.


نانومحصول ایرانی؛ بدنه ضدباکتری فیلترهای تصفیهٔ آب