حضور سازه پایدار الهیه (لینکران) در نمایشگاه تأسیسات 1402 و کنگره ساخت بیمارستان

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه (گروه صنعتی لینکران) در راستای معرفی محصولات فناورانه و صنعتی خود، با حضور در بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع تهران سال 1402 (IRAN HVAC&R/IHE2023) و برپایی غرفه، آخرین محصولات خود را در معرض دید مدیران، صنعتگران و فعالان ساختمانی قرار داد. این شرکت محصولات تولیدی خود را تحت برند لینکران و در دو غرفه مجزا با گروه های کالایی مربوطه، واقع در سالن 6 و سالن خلیج فارس معرفی نمود. عایق های حرارتی، برودتی و صوتی الاستومری، انواع عایق‌های الاستومری رولی حاوی نانومواد، سیستم های نگهدارنده تاسیسات و لرزه گیرهای مکانیکی، نمونه هایی از محصولات این شرکت بود که با استقبال شرکت های مشاور و فعالان این صنعت مواجه شد. این نمایشگاه، از تاریخ 13 مهر ماه تا 16 مهرماه، به مدت 4 روز از ساعت 8 الی 15 بعد از ظهر با حمایت سازمان توسعه تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید. از این نمایشگاه که همه ساله با شرکت تعداد قابل‌توجهی از برندهای صنعتی داخلی و بین‌المللی اجرا شده است، به عنوان یک رویداد بزرگ صنعتی در حوزه تاسیسات در خاورمیانه و در بین نمایشگاه های تخصصی صنعت تاسیسات ساختمانی، یاد می شود که طی آن شرکت‌های صنعتی دستاوردهای فنی و قابلیت‌های نوآورانه خود را به طیف وسیعی از شرکت‌کنندگان عرضه می‌کنند. این امر می‌تواند با افزایش تعامل عوامل موثر در این صنعت، فرصت‌های تجاری بی‌شماری را پیش‌ روی فعالین این حوزه قرار دهد.

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه، چندی پیش نیز در کنگره ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات در مرکز همایش های بین المللی رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایران، که در تاریخ 19 و 20 مهر 1402 برگزار شده بود، حضور یافته و ضمن معرفی آخرین دستاوردهای فناورانه خود، به ارائه راهکار برای برخی از چالش های موجود در صنعت ساختمان پرداخته بود. محوریت کنگره، موضوعاتی از قبیل مقاوم سازی بیمارستان ها، ساخت بیمارستان های بزرگ (Mega Hospitals)، تاسیسات نوین بیمارستانی، کاهش مصرف انرژی در بیمارستان ها، تجهیزات و تکنولوژی های نوین در عرصه ساخت و بازسازی فضاهای درمانی ، رویکردهای جدید در زمینه تامین منابع مالی ، ساخت ، تجهیز و بهره برداری بود که هر یک به نوبه خود، با زمینه فعالیت شرکت دانش بنیان سازه پایدارالهیه ارتباط داشت.

شایان ذکر است عایق های حرارتی رولی الاستومری بر پایه NBR/PVC حاوی اجزای نانومتری جهت بهبود خواص مکانیکی، و عایق های حرارتی و صوتی لوله ای نانو و با روکش آلومینیوم و بصورت نخدار مسلح بر پایه فوم منعطف پلیمری NBR/PVC، از جمله محصولات این شرکت، دارای گواهی نانومقیاس ستاد توسعه فاوری های نانو میکرو هستند. در عایقهایی که با فناوری نانو در  این شرکت ساخته می شود، به دلیل بهره مندی از ساختار نانو، از انتقال حرارت، برودت و صوت به نحو مطلوبی جلوگیری و به ذخیره‌سازی انرژی کمک قابل توجهی شده است. متخصصان و صنعتگران جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت گروه صنعتی لینکران (www.linkran.com) مراجعه نمایند.