ترویج صنعتی فناوری نانو در بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کرمان

بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کرمان  از 18تا 21 مهرماه  در محل دائمی نمایشگاه‌های استان  کرمان برگزار شد.

با توجه به ارتقای کیفیت صنعت ساختمان با فناوری نانو گروه رصد و پایش نمایشگاهی بخش ترویج صنعتی ستاد نانو در نمایشگاه حضور یافت .

تولید کنندگان مواد اولیه و مصالح،  پیمانکاران ساختمان دو مخاطب اصلی ترویج صنعتی نانو  در نمایشگاه صنعت ساختمانی  بود که معیارهای موثر  نفوذ فناوری نانو  برای این مخاطبین شامل کاهش هزینه ها، افزایش استحکام و زیبا سازی ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، افزایش ایمنی و سبک سازی می باشد.

عاطفه اردلان و فاطمه عباسی نمایندگان شرکت عصر فناوری ستاره ایرانیان، کارگزار ترویج صنعتی بعنوان مروج صنعتی نانو  ضمن حضور و ارتباط‌گیری با مدیران صنعتی و تولیدی در این نمایشگاه، به معرفی فرصتهای تجاری و صنعتی فناوری نانوی ایرانی پرداختند و درخواست های صنعتی و تخصصی مجموعه های تولیدی حاضر را دریافت نمودند. همچنین در خصوص ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، اهداف، دستاوردهای صنعتی و حمایت های آن از شرکت های دارای گواهی نانومقیاس، به مدیران و کارشناسان حاضر در این رویداد، توضیحات و راهنماییهای لازم صورت گرفت

در این بین، شرکت هایی نیز محصولات مرتبط با فناوری نانو داشتند که معرفی گواهی نانومقیاس و ارتباطات لازم جهت پیگیری اخذ این گواهی ایجاد شد. در این بازدید ها شرکت های تولید کننده شناسایی و مد نظر قرار گرفتند، با برگزارکردن جلسه حضوری با مدیران عامل و رابطین شرکت ها در مورد حوزه های مختلف دارای پتانسیل های همکاری صحبت شد. در این جلسات هدف اصلی ایجاد آگاهی شرکت ها از محصولات دارای گواهی نانومقیاس و همچنین ایجاد علاقه و رغبت به استفاده از مزایای اقتصادی فناوری نانو بود. با توجه به بازخورد ها تقاضا برای برگزاری سمینار تخصصی فناوری نانو در شرکت های مورد نظر بررسی و پیگیری شد.