رئیس هیئت‌مدیره شرکت ساختمانی ژیکاوا: امسال ۵ محصول نانویی را در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ ارائه می‌کنیم

رئیس هیئت‌مدیره شرکت ساختمانی ژیکاوا از حضور این شرکت در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ با ۵ محصول نانویی در حوزه ساختمان خبر داد.

پودر عایق رطوبت آنتی‌باکتریال (ژیکابام)، پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال (ژیکاپوند)، ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال (ژیکاتکس سفید)، پوشرنگ ساختمانی آنتی باکتریال (ژیکافام) و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال (سمنتکس خاکستری) محصولات دارای گواهی نانومقیاس شرکت ژیکاوا در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو است.

محمدعلی طاهباز می‌گوید: «هدف ما از حضور در نمایشگاه نانو، معرفی توانمندی‌ها و محصولات شرکت ساختمانی ژیکاوا به مخاطبان و بازدیدکنندگان است. از این رو با ۵ محصول نانویی در این نمایشگاه حاضر خواهیم بود، محصولاتی که برای حوزه ساختمان بوده و استفاده زیادی در پروژه‌های مختلف از آن‌ها صورت گرفته است.»

مهندس طاهباز می‌افزاید: «در حاشیه نمایشگاه نانو، ما آماده ایجاد ارتباط و همکاری با شرکت‌های خصوصی هستیم و از تعامل با آن‌ها برای گسترش فضای کسب و کار استقبال می‌کنیم. در مجموع سیاست شرکت ساختمانی ژیکاوا توسعه دامنه فعالیت خود و افزایش همکاری با شرکت‌ها است.»

رئیس هیئت‌مدیره شرکت ساختمانی ژیکاوا درباره موفقیت‌های این شرکت می‌گوید: «یکی از پروژه‌های موفقی که در آن حضور داشتیم، پروژه ایران‌مال بود که بعد از ۶ تا ۷ ماه کار آزمایشگاهی، فناوری مورد نیاز این پروژه را توسعه دادیم و حجم عظیمی از بتن‌ریزی در این پروژه توسط ژیکاوا انجام شد که در نوع خود بی‌سابقه است.»

شرکت ژیکاوا یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه مواد مربوط به ساختمان است. عایق رطوبتی ژیکابام شرکت ژیکاوا، پدیده‌ای جدید در صنعت مواد شیمیایی ساختمانی است که جز مواد آب‌بندی ساختمان محسوب می‌شود که کارایی زیادی در عایق‌بندی پروژه‌های ساختمانی دارد. پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال، ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال، پوشرنگ ساختمانی آنتی‌باکتریال و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال از دیگر محصولات نانویی این شرکت هستند که دارای خواص آنتی‌باکتریال بوده که مزیت‌های زیادی برای فضای داخلی ساختمان به ارمغان می‌آورند.

به گفته مهندس طاهباز بیش از ۶۰ محصول مختلف در ژیکاوا تولید می‌شود که از آن جمله می‌توان به انواع افزودنی‌ها، روان‌کننده‌ها، ضد‌یخ و ترکیبات مربوط به بتن اشاره کرد. هر چند تخصص اصلی این شرکت در ملات‌های پایه سیمانی بوده و در عین حال انواع چسب‌های ساختمانی نظیر چسب کاشی را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو با عنوان ایران نانو ۱۴۰۱ از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت‌ها تا انتهای مرداد فرصت دارند که با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی exhibition.nano.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.