تولید و عرضه روزانه سه هزار جوراب نانوی پاآرا به بازار

مدیر عامل شرکت تولیدی جوراب پاآرا از راهبرد ارتقاء کیفیت محصولات این شرکت برای حفظ بازار خبر داد. جوراب پاآرا طی سال‌های گذشته صادرات به کشورهای مختلفی از جمله انگلستان داشته است.

بیان‌الله فرهادی، مدیرعامل شرکت تولیدی جوراب پاآرا، می‌گوید: «در حال حاضر روزانه بین ۲۴۰۰ تا ۳۰۰۰ جوراب تولید و به بازار عرضه می‌کنیم که استقبال خوبی از این محصولات می‌شود. تلاش ما این است که با بهبود کیفیت جوراب‌ها رضایت مشتریان را جلب کنیم تا سهم خود را در بازار حفظ کرده و آن را افزایش نیز دهیم. طی چهارسال گذشته تلاش کردیم که هیچ جوراب برگشتی نداشته باشیم و با این کار اعتماد بیشتر مشتریان را به این محصولات نانویی جذب کرده‌ایم.»

وی درباره توسعه بازار این جوراب‌ها می‌گوید: «رایزنی‌هایی برای عرضه محصولات در سایت هاینو داشته‌ایم که امیدواریم این کار به گسترش بیشتر بازار ما کمک کند.»

فرهادی ضمن تاکید بر مزیت‌های قابل توجه جوراب‌های نانویی این شرکت گفت: «بازخوردهای مشتریان نشان می‌دهد که این مزیت‌های نانویی کاملا برای مصرف‌کننده نمایان است به طوری که کاهش بوی بد پا و احساس راحتی در استفاده از این جوراب‌ها برای مصرف‌کننده انگیزه زیادی ایجاد کرده تا به سراغ این نوع جوراب‌ها بیاید به ویژه این که قیمت این جوراب‌های نانویی نسبت به جوراب‌های معمولی تفاوت بسیار اندکی دارد.»

شرکت تولیدی پاآرا از نخ‌های حاوی نانوذرات، برای تولید جوراب‌های نانو با خواص ضدحساسیت، ضدقارچ، ضدباکتری و ضدبو استفاده می‌کند. همچنین علاوه بر تولید جوراب نانو با خاصیت آنتی‌باکتریال، به گسترش تولیدات خود در زمینه‌ لباس‌های زیر زنانه و مردانه پرداخته است. این شرکت برای بیماران دیابتی جوراب‌هایی تولید کرده‌ است که به دلیل داشتن خواص آنتی‌باکتریال مانع از رشد قارچ و عوامل بیماری‌زا می‌شود که این موضوع برای بیماران دیابتی که از زخم‌های پا رنج می‌برند بسیار مهم است. نانوذرات نقره و اکسید روی اجزا اصلی نانومواد به کار رفته در این جوراب‌ها است.

این نانو ذرات در دمای بسیار بالا درون الیاف نفوذ کرده و به هیچ عنوان اسپری نشده است؛ از این رو با یک بار شستشو خاصیت خود را ازدست نمی‌دهد، جوراب‌های پاآرا طبق آزمایش‌های تخصصی در آزمایشگاه دانشگاه تهران و انستیتو پاستور قرارگرفته که به نتیجه بسیار مثبت در عدم ریزش ذرات نانو رسیده است. لازم به ذکر است این محصولات دارای نشان سیب سبز سلامت بوده و نخ‌های مورداستفاده در آن‌ها توسط کمیته نانوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، انستیتو پاستور ایران و انستیتو IGC ژاپن تأیید شده‌اند.

با ارتقاء کیفیت، به دنبال حفظ بازار هستیم