فناوری نانو و نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر 95

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که از ۵ تا ۸ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، در طبقه همکف سالن میلاد آماده پاسخگویی به مراجعین محترم می‌باشد.
از برنامه‌های غرفه ستاد ویژه فناوری نانو در این نمایشگاه می توان به معرفی محصولات مبتنی بر فناوری‌ نانو، ارائه گزارش‌های کاربردی فناوری نانو در این صنایع، شناسایی و ثبت نیاز‌ها و مشکلات صنایع به منظور یافتن راه‌حل با کمک فناوری نانو، بررسی زمینه‌های کارکردی و توسعه فناوری نانو در این صنایع، معرفی برنامه‌ها، حمایت‌های صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (آموزش، تحقیق و توسعه و تجاری‌سازی محصولات) و آشنایی شرکت‌ها با نحوه دریافت گواهینامه نانومقیاس از واحد ارزیابی ستاد نانو اشاره نمود.
هدف از حضور واحد ارزیابی محصولات در این نمایشگاه آشنا نمودن مخاطبان با محصولات فناوری نانو در حوزه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، آشنایی مخاطبان با گواهینامه نانومقیاس، روند پذیرش و مراحل بازرسی جهت دریافت گواهینامه نانومقیاس می‌باشد. در کنار واحد ارزیابی محصولات، چهار شرکت مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نیز حضور داشته و به معرفی محصولات خود می‌پردازند.
شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو حاضر در نمایشگاه به شرح زیر است:

1. بسپار سازان ایرانیان

2. پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر

3. توسعه نانو پوشش‌ها

4. نانو پیشتاز پارس

شایان ذکر است، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تا 31 تیر ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه فناوری نانو واقع در سالن میلاد طبقه‌ی همکف بازدید نمایند.