دعوت برای اعزام هیات تجاری ایرانی به نمایشگاه بین‌المللی نانو کره جنوبی ۲۰۲۴

ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو با همکاری سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، از اعزام هیات تجاری ایرانی به نمایشگاه بین‌المللی Nano Korea ۲۰۲۴ حمایت می‌کند.

برنامه اعزام هیات تجاری ایرانی به نمایشگاه بین‌المللی Nano Korea ۲۰۲۴ در قالب بازدید ۵ روزه برگزار می‌شود و فرصتی مناسب را برای آشنایی با آخرین دستاوردهای نانوفناوری و شبکه‌سازی با بازیگران صنعتی این حوزه فراهم می‌آورد.

نمایشگاه بین‌المللی نانو کره جنوبی از ۳ تا ۵ جولای ۲۰۲۴ (۱۳ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۳) در مرکز نمایشگاهی KINTEX در کره جنوبی برگزار می‌شود و حوزه‌های صنعتی مختلفی از جمله نانومواد، نانودستگاه‌ها، نانوساختارها، اندازه‌گیری و آنالیز ساختارهای نانویی، همگرایی و کاربرد فناوری نانو در صنایع پیشرفته و محصولات کاربردی را پوشش می‌دهد.

در برنامه اعزام، خدماتی شامل ویزا، اقامت در هتل و صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و شهری، بلیت رفت و برگشت (مدت پرواز حدود ۱۵ ساعت)، بیمه مسافرتی، سه روز حضور در نمایشگاه با همراهی لیدر، تور شهری و … ارائه می‌شود.

شرکت در این بازدید برای عموم آزاد است اما برای دریافت حمایت بلاعوض، شرکت‌های علاقه‌مند باید دارای گواهی نانومقیاس و دانش‌بنیان باشند و رتبه دو ستاره و بالاتر را در باشگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان کسب کرده باشند. شرکت‌های بدون گواهی رتبه در باشگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نسبت به درخواست ارزیابی فوری از طریق دبیرخانه اعزام اقدام فرمایند.

هزینه خرید وعده‌های غذایی در کشور کره بر عهده شرکت‌کننده است. همچنین در صورت درخواست بلیت بیزینس‌کلاس توسط شرکت‌کننده، ماوتفاوت هزینه بلیت (نسبت به اکونومی) بر عهده شرکت‌کننده است.

هزینه کل برنامه اعزام ۳۰۰۰ دلار به ازای هر نفر است که ۶۶ درصد از آن (۲۰۰۰ دلار) توسط حامیان برنامه اعزام پرداخت می‌شود. سهمیه حمایتی برای هر شرکت حائز شرایط یک نفر است و مهلت ثبت‌نام از ۱۰ تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ تعیین شده است. ثبت‌نام به صورت آزاد نیز در این رویداد امکان‌پذیر است که بایستی کل هزینه‌های آن توسط فرد متقاضی به دبیرخانه اعزام پرداخت شود. (مبلغ ۳۰۰۰ دلار).

کلیه علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه نانو کره (حقیقی/حقوقی) می‌توانند با دبیرخانه اعزام، شرکت سامان صدرای دانا شریف، تماس حاصل فرمایند. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طرق زیر اقدام نمایید: