تولید کامپاندهای لاستیکی بر پایه فناوری نانو

شرکت بسپار سازه توس یکی از شرکت‌های گروه صنعتی پارت لاستیک است که در حوزه تولید کامپاندهای لاستیکی فعالیت می‌کند. در واقع شرکت بسپار سازه، آمیزه لاستیکی اولیه موردنیاز برای تولید قطعات لاستیکی را برای سایر شرکت‌های گروه تامین می‌کند.

بسپار سازه توس، تنها کارخانه مستقل طراحی و تولید انواع کامپاند در خاورمیانه است که توانسته است کلیه محصولات خود را به تایید شرکت‌های معتبر اروپایی برساند و  می‌توان گفت که محصولات این شرکت از نظر کیفی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

هم اکنون، تولید انبوه کامپاندهای قطعات گوناگون، مانند مانتینگ‌ها (قطعات لاستیک-فلز، ضربه‌گیر، واشر و اورینگ)، انواع شلنگ‌های سوخت، رادیاتور، روغن هیدرولیک، تهویه، انواع قطعات گردگیر، انواع پروفیل‌های آب‌بندی سالیدی و اسفنجی و فرش‌های لاستیکی، ریلی و… در شرکت بسپار سازه در جریان است و علاوه بر آن، این شرکت آمادگی طراحی و تولید کامپاند مطابق خواست مشتری را داراست.
در حال حاضر، این شرکت حدود 250 فرمول مربوط به آمیزه‌های مختلف لاستیکی با کلیه پایه‌های پلیمری موجود در صنعت لاستیک را با توجه به نوع قطعه و محل کاربرد آن، تولید می‌کند که در آن 450 نوع مواد اولیه در مقادیر مختلف استفاده شده است.

مستند کامل نانو و صنعت از شرکت بسپار سازه توس به زودی منتشر می‌شود.