«نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های پیشرفته ایران» برگزار می‌شود

نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های پیشرفته ایران (HiTechExpo۱۴۰۲) با حضور «شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور»، «صنایع و سازمان‌های متقاضی فناوری»، «نهاد‌های فعال در زیست‌بوم فناوری و نوآوری»، «تجار و بازرگانان» و «استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا» در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ در شهر شیراز برگزار می‌شود.

این رویداد با شعار محوری «فناوری پیشرفته ایرانی؛ مساله‌محور و تحول‌آفرین» تلاش می‌کند تا زمینه افزایش تعامل میان فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور را فراهم نماید و با به‌هم‌رسانی طرف عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش‌بنیان، گامی در جهت تجاری‌سازی فناوری پیشرفته و رفع چالش‌های صنایع کشور بردارد.

این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع، با مشارکت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس و شرکت توسعه فناوری مهرویژن برگزار خواهد شد، تلاش می‌کند تا با جلب مشارکت و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور از یکسو و صنایع و سازمان‌های متقاضی فناوری از سوی دیگر؛ زمینه افزایش کاربری محصولات دانش‌بنیان و توسعه بازار این شرکت‌ها را به ویژه در استان فارس فراهم آورد.

محور‌های اصلی بخش نمایشگاهی این رویداد عبارتند از؛ «فناوری نانو»، «فناوری زیستی»، «مواد پیشرفته»، «IT, IOT, ICT»، «الکترونیک، اپتیک و فتونیک»، «هوش مصنوعی و ماشین‌لرنینگ»، و «تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته» همچنین این رویداد در کنار بخش نمایشگاهی شامل برنامه‌های جنبی از جمله «رویداد ارائه نیازهای فناورانه»، «سخنرانی‌های فناورانه»، «رویداد جذب سرمایه» و «کارگاه‌های مهارت‌افزایی» خواهد بود.

شایان ذکر است، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با حمایت ، با ۷۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه شرکت نمایند.

علاقمندان برای ثبت‌نام در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.hitechexpo.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۸۷۱۲۵۹ داخلی ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.