تولید دستمال آنتی‌باکتریال برای خودرو، سرویس بهداشتی و آشپزخانه

شرکت نرمدیس کالا اقدام به تولید انواع مختلف دستمال‌های آنتی‌باکتریال کرده است که برای مصارف مختلف از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، خودرو و همچنین کاربرد‌های چندمنظوره مناسب است.
شرکت نرمدیس کالا، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو، محصولاتی متنوع از منسوجات بی‌بافت تولید کرده است. دستمال تنظیف سرویس بهداشتی بی‌بافت آنتی‌باکتریال، دستمال تنظیف خودرو بی‌بافت آنتی‌باکتریال، دستمال تنظیف آشپزخانه بی‌بافت آنتی‌باکتریال (غیرقابل استفاده برای سطوح در تماس مستقیم با مواد غذایی)، دستمال تنظیف چندمنظوره بی‌بافت آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات از جمله محصولات نانویی این شرکت است که تاکنون گواهی نانومقیاس دریافت کرده است.
این مجموعه توانسته در حال حاضر با تولید بیش از ۳۰ قلم کالا با برند تجاری پرسان در سـه مجموعه تولیدی شرایط اشتغال ۴۰ نفر را بصورت مستقیم و بیش از ۲۰۰ نفر را بصورت غیرمستقیم فراهم نماید. شرکت نرمدیس کالا در دو سال پیاپی ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ موفق به اخذ جایزه بهترین طراحی و بسته‌بندی سال نیز گردیده است.
برخی از محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از:
۱- انواع دستمـال‌های جـادویی پرسـان. این محصولات قابلیت شستشو ۳ الی ۴ مرتبه را دارا است. از نکات قابل توجه این دستمال می‌توان به این اشاره کرد که بدون نیاز به مواد شوینده ذرات چربی و گرد و غبار را پاک کرده و رطوبت را به راحتی جذب خود می‌نماید و با ساختار لطیف و بدون تار و پود خود هیچگونه پرز و ردی به جا نمی‌گذارد که شامل نمونه‌های صنعتی وخانگی (رول و ورقه‌ای) است.
۲- حوله یکبار مصرف پرسان
۳- روکش‌های بهداشتی توالت‌فرنگی پرسـان
۴- ست ملحفـه و روبالشی پرسان
۵- زمین‌شوی پرسان
۶-دستمال‌های میکروفایبر
۷- ملحفه‌های بیمارستانی پرسان
۸- انواع حوله و دستمال‌های بیمارستانی