روکش دندان سرامیکی نانویی در ایران ساخته شد

شرکت مهندسی پویانگر توسعه کارا (مپتک) روکش دندان سرامیکی نانویی ساخته است که شرکت دندیران متقاضی استفاده از آن است. این شرکت در حال حاضر گواهی آزمایشی نانومقیاس دریافت نموده است.

روکش دندان سرامیکی نانو از جنس زیرکونیای پایدار شده با ایتریا از مواد اولیه با ابعاد نانو ساخته شده است. روکش دندان، تاج یا کلاهک سفید رنگی است که همانند دندان اصلی است و برای زیبایی یا ترمیم قسمتی از دندان آسیب دیده یا از بین رفته استفاده می‌شود. روکش‌ها ظاهر دندان‌ها را زیباتر و مستحکم‌تر می‌کنند. این محصول کیفیت بالایی دارد و از لحاظ استحکام و رنگ پذیری کاملا مشابه نمونه‌های وارداتی است.

اعضای شرکت دانش‌بنیان مپتک دارای تجربه بیش از ۳۰ سال در تولید انواع پودرها و قطعات پیشرفته صنعتی هستند. بهره گیری از نیروهای خلاق، متخصص و با تجربه مهمترین عامل در موفقیت های روز افزون شرکت مپتک است. گروه مپتک مفتخر است که تاکنون پروژه‌های موفق بسیاری را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسانده است. مپتک موفق به بومی‌سازی بسیاری از قطعات پیچیده و صنعتی شده است که از خروج ارز جلوگیری نموده و برای مشتریان نیز بسیار مقرون به صرفه است.