خدمات آزمایشگاهی و کالایی «مهامکس» در نمایشگاه ایران نانو 1401

فرزاد حسینی‌نسب، مدیرعامل شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش به تشریح برنامه‌های این شرکت برای استفاده از پتانسیل‌های نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ به منظور رسیدن به ۸۰۰۰ آنالیز آزمایشگاهی در ماه پرداخت.

مهامکس، پلتفرم شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش برای تسهیل خدمات آزمایشگاهی است که این شرکت قصد دارد در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو به توسعه کسب و کار این پلتفرم بپردازد. فرزاد حسینی‌نسب مدیرعامل این شرکت در این درباره می‌گوید: «این اولین دوره‌ای است که به صورت مستقل در نمایشگاه فناوری‌نانو شرکت می‌کنیم. در سال‌های قبل، پلتفرم مهامکس به صورت زیرمجموعه شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه‌ نانو حضور داشت.»

دکتر حسینی‌نسب می‌گوید: «با توجه به حضور مخاطبان از طیف‌های مختلف، نمایشگاه‌ ایران نانو ۱۴۰۱ فرصت مناسبی برای معرفی خدمات مهامکس است. معرفی شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش و ساز و کار پلتفرم مهامکس از جمله اهداف ما برای حضور در نمایشگاه نانو است. مخاطب ما در این نمایشگاه، دانشجویان و جامعه دانشگاهی، شرکت‌ها و آزمایشگاه‌ها هستند. به دنبال معرفی توانمندی‌های مهامکس در بخش خدمات آزمایشگاهی به دانشجویان و محققان هستیم، همچنین شرکت‌هایی که دارای آزمایشگاه و بخش تحقیق و توسعه هستند می‌توانند از خدمات کالایی ما بهره‌مند شوند، قطعات مصرفی و مواد شیمیایی بخشی از سبد محصولات ما برای این بخش از مخاطبان است. در بخش آزمایشگاه‌ها نیز به دنبال جذب آزمایشگاه‌ها به‌عنوان تامین‌کننده خدمات هستیم. تلاش می‌کنیم که در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ با آزمایشگاه‌های مختلف تعامل داشته باشیم تا ظرفیت خالی این آزمایشگاه‌ها را از طریق برنامه‌های همکاری مشترک پر کنیم.»

مدیرعامل شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش می‌افزاید: «در سال ۱۴۰۰ ما ۳۰ آزمایشگاه خصوصی و دولتی را در لیست تامین‌کننده‌ها داشتیم که به صورت میانگین ۳۰۰۰ خدمت آنالیزی را به مخاطبان ارائه کردیم. قصد داریم از زیرساخت‌های نمایشگاه استفاده کنیم و به هدف‌مان در سال ۱۴۰۱، یعنی رسیدن به ۸۰۰۰ آنالیز در ماه و افزایش تعداد تامین‌کنندگان به ۶۰ آزمایشگاه برسیم.»

به گفته ایشان، مهامکس از کشورهای عراق و سوریه درخواست انجام آنالیز دارد و نمونه‌های متعددی از این کشورها برای انجام آنالیز به شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش ارسال می‌شود. از سوی دیگر، این شرکت با آزمایشگاه‌هایی در ترکیه تعامل داشته و خدمات آنالیزی را که در ایران وجود ندارد، از این آزمایشگاه‌ها در ترکیه دریافت می‌کند تا سبد خدمات آزمایشگاهی خود را متنو‌ع‌تر کند.

دکتر فرزاد حسینی‌نسب شناخت نیاز و ارائه خدمات برای رفع این نیاز مشتریان را اولین اولویت شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش عنوان کرد و فروش کالا و خدمات را  اولویت‌های بعدی این شرکت معرفی می‌کند. ایشان رشد سریع شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش را مرهون این راهبرد می‌داند.

لازم به ذکر است که سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو با عنوان ایران نانو ۱۴۰۱ از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکتها تا انتهای مرداد فرصت دارند که با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی exhibition.nano.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دورخیز مهامکس برای گسترش بازار خود در حوزه آزمایشگاهی