وبینار تجربه کارآفرینی فناورانه از مسیر کشف نیازهای بازار

روز چهارشنبه، مورخ ۱۴ آبان از ساعت ۱۶ الی ۱۷ پانزدهمین وبینار کاریز توسط سید سعید آزادفر مهندس و کارآفرین ایرانی برگزار می‌شود. در این وبینار آزادفر از تجارب خود در زمینه تولید و فروش انواع محصولات فناورانه صحبت می‌کند.

تغییرات در نیاز بازار، می‌تواند یک ایده خوب و فناورانه را هم به گزینه‌ای ناموفق و شکست‌خورده تبدیل نماید. بدیهی است که در چنین شرایطی، به‌ویژه در دنیای امروز فناوری که تغییرات مداوم بازار و ظهور فناوری‌های مختلف، از مشخصه‌های بارز آن به حساب می‌آید، رصد فرصت‌های پیش رو و استفاده بهینه از آن‌ها، فاکتوری تعیین‌کننده خواهد بود. در چنین بازارهایی، تیزبین بودن یک کارآفرین، می‌تواند فرصت‌های ارزشمندی را در پیش پایش قرار داده و مسیر استارت‌آپ را برای درآمدزایی و حتی کمک به پیش بردن ایده اولیه تسطیح می‌نماید. داستان «سید سعید آزادفر»، مؤسس و عضو هیئت‌مدیره شرکت دانش‌بنیان پرتوالکترونیک پیشگام کویر، یک مثال بارز از شکار فرصت‌ها در زمان مناسب است.

این کارآفرین خوش‌فکر ایرانی، در پانزدهمین وبینار کاریز، از تجارب خود در زمینه تولید و فروش انواع محصولات فناورانه صحبت می‌کند. این وبینار که در روز چهارشنبه، مورخ ۱۴ آبان و از ساعت ۱۶ الی ۱۷ برگزار می‌گردد، مروری بر استفاده‌های بهینه از فرصت‌های بازار داشته که به خوبی توسط این کارآفرین شناخته شده‌اند. از دستگاه خشک‌کن صنعتی، تا دوربین مداربسته، سیستم آبیاری زیرسطحی فوق کم‌مصرف، ماینینگ و کریپتوکارنسی، نرم‌افزارهای دفاتر بیمه و تولید ماسک سه لایه پزشکی، همه در نتیجه رصد دقیق بازار حاصل شده و فرصت‌های کسب‌وکار جدیدی را در پیش روی این کارآفرین قرار داده است.

اگر به کارآفرینی و تجاری‌سازی علاقه‌مند هستید، اگر دوست دارید نمونه‌ای واقعی از ساخت محصول و عرضه آن به بازار را ببینید، اگر به دنبال شنیدن داستانی جذاب از کارآفرینی و موانع کوچک و بزرگ آن هستید، در وبینار پانزدهم کاریز که در قالب کاریز تجربه برگزار می‌گردد شرکت نموده و دانسته‌های خود از کارآفرینی فناورانه را افزایش دهید. برای حضور در این رویداد، با مراجعه به سایت کاریز به آدرس kariz.net/event/۱۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید. همراهان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، با استفاده از کد تخفیف nano۱۰۰ می‌توانند در این وبینار به صورت رایگان شرکت نمایند.