دوره صنعتی کاربردها و توانمندیهای فناوری نانو برگزار می‌شود

دوره صنعتی کاربردها و توانمندیهای فناوری نانو بصورت وبیناری برگزار می‌شود. (لینک رویداد-کلیک کنید)

در راستای ترویج صنعتی فناوری‌های نانو و میکرو، دوره صنعتی کاربردها و توانمندیهای فناوری نانو، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو، و همکاری شرکت کائنات کبیر، روز سه شنبه 8 آبان 1403، از ساعت 18 تا 20 بصورت مجازی برگزار می‌شود.

سرفصلهای این دوره شامل معرفی کارردهای صنعتی فناوری نانو، مزایای استفاده از فناوری نانو در صنایع، معرفی ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو و حمایتها و برنامه‌های توسعه صنعتی آن و همچنین معرفی نمایشگاه ایران‌نانو، است.

این دوره، ویژه شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو (ایران‌نانو 1403)، طراحی شده و در آن به شرکتهای حاضر در نمایشگاه، محصولات و توانمندیهای صنعتی و نانوفناورانه آنها، پرداخته می‌شود. همچنین نحوه ارتباط با شرکتهای نانوفناور، چگونگی اخذ حمایتهای صنعتی و گواهی نانومقیاس و پیوستن به خانواده نانوفناوران و بهره‌برداران فناوری نانو، توضیح داده خواهد شد.

گفتنی است ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو طی روزهای 13 تا 16 آبان‌ سال‌جاری، از ساعت 8 تا 15 در پانزدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو و میکرو، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه شهید چمران،‌ میزبان بازیگران اصلی زیست‌بوم فناوری‌های ‌نانو و میکرو خواهد بود و از این رو، بخش معرفی نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو (ایران‌نانو 1403)، در دوره صنعتی حاضر، ابزار مؤثری برای بهره‌گیری حداکثری از این نمایشگاه، توسعه ارتباطات نانوفناورانه و ایجاد فرصتهای تجاری و اقتصادی در تعاملات پسانمایشگاهی، خواهد نمود.

دوره صنعتی آشنایی با توانمندیهای فناوری نانو، با ارائه مهندس رقیه شمسی (مدیر عامل شرکت کائنات کبیر و کارگزار ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو ریاست جمهوری) و از طریق ثبت‌نام رایگان در سایت ایوند به نشانی https://evnd.co/st8oy بصورت وبینار برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به نشانی اینترنتی فوق مراجعه نموده و یا از طریق شماره تماس 09934161504، رایانامه به شناسه IND@nano.ir و پیامرسانهای موجود از جمله بله و ایتا، از جزئیات این رویداد، مطلع شده و در آن شرکت نمایند.

همچنین آندسته از علاقمندانی که تمایل به حضور در نمایشگاه ایران نانو بصورت تورهای صنعتی را داشته و یا جهت راهبری بازدیدها (تورلیدر)، مایل به همکاری با بخش ترویج صنعتی در نمایشگاه ایران‌نانو هستند، نیز می‌توانند درخواست خود را از طریق کارگزار و راههای ارتباطی فوق، به ستاد اعلام نمایند.