ترویج صنعتی فناوری نانو در سی و سومین نمایشگاه بین اللملی مبلمان منزل و اداری

سی و سومین  نمایشگاه بین اللملی مبلمان منزل و اداری 25 لغایت 29 اردیبهشت ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار شد.

.

در نمایشگاه مذکور مروج صنعتی  ستاد ویژه توسعه فناوری نانو جهت  معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنعت مبل به تولید کنندگان و غرفه های مستقر در نمایشگاه حضور یافت.

از جمله کاربرد های دهای فناوری نانو در صنعت مبل  بدین شرح بود:

1- استفاده از پارچه ها ی نانو انتی باکتریال و آبگریز

2- استفاده از پوشش ها محافظ از سطوح چوبی

بر روی سطوح فلزی  PVD3-استفاده از پوشش های

 

مروج صنعتی ستاد نانو به صورت پیمایشی از غرفه ها بازدید کرده و نحوه بازدید از غرفه ها بدین صورت بود که پس از آشنایی با  تولیدات هر شرکت  به معرفی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، مزیت استفاده از فناوری نانو در صنعت ، هدف ستاد نانو از تولید محصولات نانو ، صادرات آن‌ها  و همچنین بازار جهانی نانو پرداخته شد.

معرفی فناوری نانو در صنعت مبل از جمله  استفاده از پارچه های نانو ،پوشش های ابگریز و محافظ چوب ،پوشش های pvd  بر روی سطوح فلزی و معرفی روش های جدید پوشش دهی های  نانو که  می‌تواند باعث ارتقای کیفیت محصول  و ایجاد محصول رقابت‌پذیرتر و دارای مزیت صادراتی تولید کرد.

اخذ گواهی نانومقیاس و مزایا و دریافت حمایت‌ها و تسهیلات از طریق موسسه خدمات فناوری تا بازار

معرفی کانال‌های صادرات و دفاتر فروش محصولات نانو در کشورهای دیگر ، معرفی فناور و حمایت از تولید و روش‌های بازاریابی محصولات نانو از موضوعات مطرح شده در ارتباطات بود .