معرفی فرصتهای تجاری و صنعتی فناوری نانوی ایران در نمایشگاه کشاورزی و نمایشگاه تخصصی شیلات و دامپزشکی اهواز

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ، نهاده ه و تجهیزات آبیاری و گلخانه ای و ماشین آلات کشاورزی همزمان با دوازدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور ، شیلات ، دارو های دامپزشکی و صنایع وابسته در اهواز از تاریخ 24 الی 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار گردید. ساعات بازدید این نمایشگاه از 16 الی 21 بود.

حدود 100 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های خوزستان ، تهران ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اصفهان ، البرز ، خراسان رضوی ، گلستان ، مازندران ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، کردستان ، گیلان ، مرکزی ، همدان ، فارس و زنجان در این نمایشگاه حضور داشتند.

خوراک دام و طیور ، شیلات و آبزیان ، مکمل و دارو های پزشکی ، لوازم و تجهیزات مرغداری ها ، دامداری ها ، آبزی پروری ها ، کود ، سم ، بذر ، انواع لوازم و تجهیزات آبیاری و تجهیزات گلخانه ای و ماشین آلات کشاورزی از جمله محصولاتی بود که در این نمایشگاه عرضه شد.

انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته و آشنایی با آخرین دستاورد های علمی و  پژوهشی در این صنعت ، گامی مهم در راستای ارتقا اقتصاد دامپروری و دامپزشکی ایران است.  این نمایشگاه معرفی دستاورد ها ، ظرفیت ها و توانمدی های شرکت ها ، نهاد ها و سازمان های داخلی ، انتقال دانش ، تکنولوژی و تجربیات آشنایی با الگو های موفق جهانی در عرصه دام و فرآورهای لبنی ، زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی را فراهم آورد.

در این نمایشگاه مهندس امید مهرگان، نماینده شرکت عصر فناوری ستاره ایرانیان (کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری‌های نانو و میکرو)، اقدام به پایش و رصد شرکت های فعال نموده و ضمن پایش شرکت کنندگان و غرفه داران ، به معرفی محصولات فناوری نانو به صنایع دارای غرفه و همچنین اخذ موافقت جهت برگزاری سمینارهای تخصصی اقدام نمود. در مرحله اول صحبت های ابتدایی و آشنایی با محصولات فناوری نانو انجام و سپس پتانسیل های استفاده از فناوری نانو ذکر گردید. همچنین ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو، اهداف، دستاوردهای صنعتی و حمایت های آن از شرکت های دارای گواهی نانومقیاس معرفی شد.

در ادامه تصاویری از محل برگزاری نشان داده شده است.