خودکار نانویی پنتر، از پرفروش‌های حراج پاییزی دیجی‌کالا

براساس اطلاعاتی که منتشر شده، یکی از اقلام پرفروش دیجیکالا در روز جمعه سیاه خودکار نانویی پنتر بوده است که خواص آنتی‌باکتریال دارد.

بلک‌فرایدی یا جمعه سیاه روزی است که شرکت‌ها برای فروش محصولات خود تخفیف‌های جذابی را ارائه می‌دهند که معمولا با استقبال مشتریان نیز مواجه می‌شود. روابط عمومی دیجی‌کالا در مصاحبه‌ای با خبرنگار روزنامه شرق درباره آمار فروش محصولات مختلف این سایت اطلاعاتی را منتشر کرده که در میان آن، فروش بالای خودکار آنتی‌باکتریال پنتر به چشم می‌خورد.

در این گزارش آماده است که در میان فروش‌های قابل توجه محصولات دیجیکالا در روز جمعه سیاه، «خودکار فوق روان نانو آنتی‌باکتریال پنتر هم دیده می‌شود که نه تنها همیشه جزو اقلام با بیشترین تعداد فروش بوده، بلکه در روز اول کمپین، با بیش از ۱۵۵ هزار بازدید، از هر کالای دیگری بیشتر دیده شده است!»

لازم به ذکر است که چندی پیش معاون اجرایی شرکت عالی تحریر پارسیان (صاحب برند پنتر) از استقبال بی‌نظیر مشتریان این شرکت از محصولات آنتی‌باکتریال نانویی خبر داده بود. به‌نظر می‌رسد این محصول نانویی به‌خوبی جای خود را در بازار باز کرده و توانسته اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب کند.

به‌کارگیری فناوری‌ نانو در تولید نوشت‌افزارهایی برای استفاده در محیط‌های اداری، مصارف دانش‌آموزی و کودکان و همچنین برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان‌‌ها اهمیت بسزایی دارد و می‌‌تواند به‌عنوان کالایی سلامت محور در ارتقا سطح بهداشت فردی و عمومی ایفای نقش نماید. این محصولات علاوه‌بر عرضه در سطح ملی، مورد استقبال دست‌اندرکاران صنعت نوشت‌افزار در سطح بین‌المللی قرار گرفته است و تلاش بسیاری از شرکت‌های خارجی برای تولید این محصولات پس از ثبت این اختراع توسط مهرداد عالی‌پور هریسی و تولید انواع خودکار، پاک‌کن و برخی اقلام دیگر نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال با برند پنتر، مؤید اهمیت این نوآوری دانش‌بنیان، نانوفناور و سلامت محور است.