صنایع نانوتک آینده: از سال گذشته در دو شرکت نانویی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم

مدیر توسعه کسب‌وکار صنایع نانوتک آینده گفت که از سال گذشته روی دو شرکت نانویی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که این دو شرکت در حال حاضر محصولات خود را در نمایشگاه نانو عرضه می‌کنند.
اطلس سرام کویر و پرنا عایق نانومواد دو شرکتی است که سال گذشته صنایع نانوتک آینده با سرمایه‌گذاری در آنها در مسیر تجاری‌سازی محصولات نانو گام برداشته است.
مهندس کاشی‌ها، مدیر کسب‌وکار صنتا می‌گوید: «در مجموع بیش از ۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نانویی داشته‌ایم که این رقم در حال افزایش است. با سه شرکت نانویی جدید نیز در حال رایزنی هستیم تا در آینده نزدیک اقدام به سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها کنیم. تاکنون در ۱۵ شرکت نانویی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که از سه شرکت خارج شده‌ایم. یکی از موارد سرمایه‌گذاری صنتا، شتاب‌دهنده فراز است که خود دارای چندین شرکت زیرمجموعه است.»
هلدینگ صنایع نانوتک آینده (صنتا) به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران پیشرو در حوزه نانوی کشور با هدف حمایت و توسعه از زیست‌بوم ‌نوآوری و فناوری، در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو حضور و مقدم فناوران و علاقه‌مندان گرامی را در غرفه ۳۴ سالن خلیج فارس (طبقه اول)، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گرامی می‌دارد. هلدینگ صنتا در قالب پاویون و با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه خود، منتظر دیدار شما از ۱۳ الی ۱۶ آبان‌ماه در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ می‌باشد.