اختتامیه جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۱، ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود

آیین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۱، روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر (باغ کتاب تهران) با حضور مدیران رسانه‌های برتر، خبرنگاران برتر و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد و شرکت‌کنندگان تا ۲۷ خرداد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را داشتند. ستاد توسعه فناوری‌های ‌نانو و میکرو، هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»، «آثار برتر» و «افراد با عملکرد برتر» در ترویج فناوری نانو می‌نماید.
این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی را در ۶ بخش صدا، سیما، خبرگزاری و پایگاه خبری، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند. علاوه بر رسانه‌های عمومی آثار در دو بخش رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به این جشنواره ارسال و توسط داوران بررسی می‌شود.
در جشنواره امسال بیش از ۲۰۰ اثر در۴ بخش رسانه‌های عمومی، شبکه اجتماعی، رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال شد و توسط داوران جشنواره بررسی و در نهایت آثار برتر انتخاب شدند.
برترین رسانه‌ها و فعالان خبری حوزه فناوری نانو در سال ۱۴۰۱، روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر (باغ کتاب تهران) با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و عماد احمدوند، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو و تنی چند از فعالان رسانه‌ معرفی خواهند شد.