دعوت به رویداد اشتغال هرنج برای جذب نیروی شرکت‌های دانش‌بنیان و اکوسیستم فناوری و نوآوری

به دنبال تجربه موفقیت‌آمیز پیشین رویداد اشتغال هرنج در جذب و معرفی نیروی انسانی توانمند برای شرکت‌ها و نهادهای مرتبط با اکوسیستم فناوری و نوآوری، فراخوان دریافت رزومه افراد برای برگزاری دومین رویداد اشتغال هرنج جهت تامین نیروی انسانی این اکوسیستم از تاریخ ۱۷ تیرماه لغایت ۶ مردادماه ۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.

این رویداد متناسب با نیاز افراد جویای شغل با سابقه کاری کوتاه و در عین حال برای نیروی انسانی دارای تجربه و سابقه کاری اما به دنبال شغلی بهتر طراحی شده است.در طی این رویداد پس از دریافت رزومه و رصد سوابق متقاضیان از افراد واجد شرایط برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد و با اعلام چند برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان دوره دو ماهه‌ی آموزش و ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان با همکاری کارفرما برگزار و در فاز نهایی پس از اعلام برگزیدگان نهایی، مراحل جذب نیرو در اکوسیستم فناوری و نوآوری انجام خواهد شد.
در راستای رویداد افراد با مهارت‌های لازم برای فرصت‌های شغلی آشنا شده و با انجام پروژه‌ فردی و کار گروهی مسیرشان را برای رسیدن به موقعیت‌های شغلی طی می‌کنند. در این فرایند برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد از روش‌های نوین آموزش و ارزیابی منابع انسانی بر پایه یادگیری از طریق انجام دادن و همینطور از طریق رقابت یا همان learning by doing و learning by competition استفاده خواهد شد.
از مزایای این فرایند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:– آشنایی با مجموعه کارفرما و شرایط شغلی و نحوه تعامل با مرکز قبل از شروع همکاری– ارزیابی موثر برای ادامه همکاری با مرکز– کسب آموزش‌ها و تجربه‌های ارزشمند در زمینه مهارت‌های نرم و چالش‌های کارتیمی مورد نیاز هر فرصت شغلی – امکان ایجاد شبکه‌سازی در اکوسیستم فناوری و نوآوری– دریافت گواهی‌نامه شرکت در رویداد
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://zil.ink/haranj مراجعه نمایید.