ثبت‌نام در دومین «دوره اعتبارسنجی کسب‌وکارهای نوپای نانویی» در سال ۱۴۰۲

دومین «دوره اعتبارسنجی کسب‌وکارهای نوپای نانویی» در سال ۱۴۰۲ با هدف کمک به فناوران برای شناخت هرچه بیشتر مشتریان اولیه و بازار محصول برگزار می‌گردد.
هدف از این دوره آن است که تیم‌ها فرضیات خود را در مورد کسب‌وکارشان اعتبارسنجی نمایند تا در ادامه مسیر خود ریسک شکست و اشتباه را به حداقل ممکن برسانند. همچنین اگر محصول و ارزش پیشنهادی این تیم‌ها کششی در بازار نداشته باشد، می‌توانند رویکرد و استراتژی کسب‌وکار خود را متناسب با نیاز بازار تغییر دهند.
این دوره با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو برگزار شده و هزینه شرکت در دوره، توسط ستاد پرداخت می‌گردد. مهمترین هدف از برگزاری این دوره، کمک کردن به شرکت‌کنندگان برای انتخاب یک محصول براساس تخصص و فناوری خود و بررسی قابلیت تبدیل کردن آن، به یک کسب‌وکار با مدل درآمدی تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر است. در انتهای دوره، شرکت کنندگان براساس شاخص‌های تیم، امکان‌پذیر بودن توسعه محصول و بازار، بررسی می‌شوند که در صورت رسیدن به یک مدل کسب‌وکار اعتبارسنجی شده و تایید در ارزیابی، شرکت‌کنندگان تایید شده می‌توانند از حمایت‌های بلاعوض ستاد توسعه فناوری نانو برای توسعه نمونه اولیه کاربردی از محصول نانویی (پروتوتایپ) تا سقف ۱ میلیارد ریال، استفاده نمایند.
دوره آتی به صورت مجازی از مردادماه شروع شده و بین ۸ تا ۱۰ هفته ادامه دارد. آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره، ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ می‌باشد. علاقه‌مندان، جهت ثبت نام می‌توانند با ارسال درخواست حضور در دوره به ایمیل (accelerator@nano.ir) اقدام فرمایند. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۳۱۰۲۳۱۴ یا ۰۲۱۶۳۱۰۲۳۱۷ (بخش پذیرش و جذب کسب‌وکارهای نوپای نانویی) تماس حاصل نمایید.