معرفی فرصتهای تجاری و صنعتی فناوری نانو در نمایشگاه صنایع پوشاک و نساجی-2021 Irantex

نهمین نمایشگاه پوشاک و بیست و هفتمین نمایشگاه ماشین آلات نساجی Irantex، در روزهای 14 الی 17 آذرماه 1400 برگزار شد.

نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران و یست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی، از ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه بین المللی دائمی تهران برگزار شد.

ایجاد بسترهای هم‌افزایی میان فعالان حوزه مد و لباس و آشنایی بازدیدکنندگان با جدیدترین شرکت‌ها، محصولات و تجهیزات صنایع نساجی و پوشاک از مهم‌ترین اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران بود. این نمایشگاه با همراهی و نظارت بخش‌های دولتی و خصوصی ازجمله کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و انجمن صنایع پوشاک ایران برگزار شد. در نمایشگاه مد تهران ۱۴۰۰ شرکت‌هایی از کشورهایی همچون چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه، بنگلادش و مالزی، جدیدترین محصولات خود در حوزه پوشاک و مد، بروزترین تجهیزات در زمینه منسوجات و همچنین آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتبط در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت و فعالان حوزه‌های صنعت، دانشگاه، پوشاک، منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات این بخش‌ها در فرصت به وجود آمده، ضمن برقراری ارتباط با این فعالان، به توسعه کسب‌وکار خود در زمینه تولید پوشاک و صنعت مد ایرانی پرداختند.

هدف از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی  آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات بروز نساجی است. در نمایشگاه ماشین آلات نساجی، مواد اولیه، منسوجات خانگی، گلدوزی و منسوجات خانگی، محصولاتی مانند ماشین آلات نساجی ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره در صنعت نساجی، پارچه و نخ به نمایش گذارده شد.

فناوری Irantex یک نمایشگاه بین المللی جامع برای ماشین آلات و محصولات نساجی است. این نمایشگاه به دلیل دارا بودن محصولات و عمق وسیعی که دارد، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است. در نمایشگاه نساجی تهران ۱۴۰۰ شرکت های مختلف و بزرگی از سرتاسر جهان از جمله چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه، بنگلادش، مالزی و سایر کشورها جدیدترین محصولات نساجی خود در زمینه منسوجات خانگی و صنعتی و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه ماشین آلات نساجی را به معرض دید علاقمندان گذاردند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای دست اندرکاران صنعت نساجی ازجمه تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواداولیه والیاف است تا ارتباطی نزدیکتر وعمیق تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه نساجی کمک کنند.

تیم پایش ترویج صنعتی نانو با حضور در این نمایشگاه و پایش غرفه های مستعد توسعه فناوری نانو، ضمن معرفی توانمندی های فناوری نانو در این حوزه، تقاضاهای فناوری، درخواست های نشست و جلسات تخصصی و همچنین تمایل شرکت ها جهت حضور در سمینارها و وبینارهای تخصصی ترویج صنعتی را دریافت کردند.

اطلس نساجی و پوشاک جهان (پایگاه تخصصی خبری، اطلاع رسانی و آموزش صنعت نساجی و پوشاک)، نیز در این نمایشگاه معرفی شد.