لایو صنعتی نانو: تولید و کاربرد نانواکسیدروی و انواع سیلیکاتها – 19 آبان

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «تولید و کاربرد نانواکسیدروی و انواع سیلیکاتها»، میزبان مدیر عامل «شرکت بهین نانوذرات پارس»، خواهد بود.
این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با دکتر خلیل بیکی، مدیر عامل شرکت بهین نانوذرات پارس (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که شرکت بهین نانو ذرات پارس، در زمینه تحقیـق، توسعـه و تولیـد نانـومـواد و مواد معـدنی پیشرفتـه فعالیت می نماید. این شرکت با تکیـه بر تیم متخصص و کارآمد خـود توانسته است محصولات فناورانه و نوآورانـه را درمقیاس صنعتی تولید نماید و در همین راستا موفق به اخـذ مجـوز دانش بنیـان و فنـاوری و گواهینامه های نانـو مقیاس مربوطه شده است. همچنین این شرکت، در جهت تولید و تأمین محصولات با استفاده از حداکثـر توان داخلی، موفق به کسب تأییدیه های صنعتی و رضایت مشتریانمان ازصنایـع مختلف مانند: لعاب، کاشی وسرامیک، رنگ،حوزه های آنتـی باکتریال و … گردیده است.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از تولید و کاربرد نانواکسیدروی و انواع سیلیکاتها، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

بطور کلی تولید نانو اکسید روی یک سرمایه گذاری دانش بنیان است. مصارف فراوانی دارد و از بازدهی قابل قبولی برخوردارست. از جمله خواص ویژه نانو اکسید روی، می‌توان به پایداری شیمیایی بالا، ثابت دی‌الکتریک‌پایین، فعالیت کاتالیزوری بالا، جذب نور فروسرخ و فرابنفش و از همه مهم‌تر خاصیت ضدباکتری و ضد قارچ آن اشاره کرد. برخی از کاربردهای این محصول شامل استفاده در پارچه و البسه به عنوان یک ترکیب ضد قارچ و ضد باکتری، استفاده در صنایع لاستیک، پلاستیک‌سازی و لعاب‌ کاشی و سرامیک، استفاده در صنایع رنگ به عنوان رنگ‌های عایق حرارتی، استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی مانند برخی از پمادها و … است.

نانو اکسید روی تولیدی شرکت بهین نانو ذرات پارس، به عنوان محصولی دانش بنیان، دارای گواهینامه نانو مقیاس بوده و در صنایع مختلف رنگ، کاشی، پوشاک، لوازم التحریر و پلیمر تست و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان عرصه فناوری و صنعت، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود و علاقمندان می توانند ضمن حضور در برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت نظر (کامنت) یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.

 


لینک مستقیم ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)