تورصنعتی مجازی: بازدید از شرکت طلوع آوین مهر (کاشیهای نانو)-18 دی

لایو تور صنعتی، روز پنجشنبه 18 دی ماه، رأس ساعت 11 صبح، با موضوع بازدیدمجازی از شرکت سازنده کاشی های دکوراتیو شیشه ای مبتنی بر فناوری نانو و با راهبری مهندس مهرشاد میرخانی، مدیرعامل شرکت تولیدی بازرگانی طلوع آوین مهر، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.
برای ارائه خدمات بهتر و همکاری و اطلاع رسانی های آتی، لینک ثبت نام در نشانی (https://lb۲.ir/n۸qsim)، برای عموم علاقمندان فناوری نانو و صنعت، قابل دسترس است.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان دعوت می شود تا در این لایو تور صنعتی، شرکت نمایند و ضمن دیدار مجازی از تولید کاشیهای دکوراتیو، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

شایان ذکر است که تورصنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده (لایوتور صنعتی)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، به عنوان رویداد متعاقب دوره صنعتی کاربردهای فناوری نانو در صنایع حوزه عمران و ساخت و ساز، و با هدف معرفی توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه، و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ، به اجرا گذاشته می شود.

گفتنی است شرکت طلوع آوین مهر (آوین) با برند BMC تولیدکننده انواع تایل‌های شیشه‌ای، کاشی شیشه‌ای، کاشی استخری و فیتیله در خاورمیانه و اولین تولیدکننده تایل‌های دکوراتیو، از جنس شیشه و فلز گران‌بهای تیتانیوم در کشور است.

شرکت طلوع آوین مهر (آوین) توانسته کاشی‌های شیشه‌ای نانویی متمایزی را در کشور تولید کند.

این کاشی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت به تولید می‌رسند و قابلیت اجرا در ابعاد مختلف را دارا هستند، نصب آسان و سریع از دیگر ویژگی‌های کاشی‌های شیشه‌ای طلوع آوین مهر است. اجرای این کاشی‌ها همانند نصب سایر کاشی و سرامیک‌های موجود در بازار با چسب کاشی و پودر بندکشی آنتی‌باکتریال و ضدآب انجام می‌شود.

از جمله موارد مصرف این کاشی‌ها نیز می‌توان به سرویس‌های بهداشتی، دکور آیینه‌ها، بین کابینت و فضاهای داخل آشپزخانه، ورودی در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، پشت تلویزیون، دکوراتیو ستون‌ها، تک دیوارها، داخل آسانسور، دکور اتاق کار، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس و فروشگاه‌های تجاری اشاره کرد.

لینک ورود به لایوتور صنعتی بازدید از شرکت طلوع آوین مهر (کاشیهای نانو)