تولید کرم‌های ضدآفتاب پیشرفته با فناوری نانوی ایرانی

یک دفاع کامل، این چیزی است که کرم‌های ضد آفتاب برای بدن انجام می‌دهند. در حالت کلی اشعه خورشید دارای سه طیف A، B و C است که خوشبختانه طیف آخر از جو رد نمی‌شود و اولین لایه دفاعی ما در برابر مضرات نور آفتاب را می‌توان همین لایه دانست. اما افراد قادر نیستند تا نسبت به دو طیف دیگر از پوست خود محافظت کنند. چرا که یکی از اصلی‌ترین دلایل شکل‌گیری لک‌های پیری برخورد مداوم اشعه خورشید است. اگر می‌خواهید در ایام تابستان که مستقیم‌ترین تابش آفتاب در کشورمان است به فعالیت در بیرون از خانه بپردازید، در نظر داشته باشید که باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

سان سیف به‌عنوان برند تخصصی ضدآفتاب شرکت داروسازی پارس حیان، از سال 1390 با تولید انواع ضدآفتاب‌های تخصصی با طیف وسیع و عملکردهای چندگانه وارد بازار آرایشی و بهداشتی شده است و با عرضه ده‌ها ضد آفتاب کاربردی و باکیفیت، توانسته توجه اغلب مصرف‌کننده‌ها را به خود جلب کند. تنوع محصولات این برند به شکلی است که سان سیف برای همه افراد جامعه با هر نوع مدل پوست و با هر میزان سن، یک گزینه عالی دارد.

این محصول به پشتوانه 30 سال تجربه و دانش متخصصان خود، فرمولاسیون و ترکیبات تخصصی، استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها، مواد اولیه درجه یک خارجی، حالا توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان پیدا کرده و به‌عنوان رقیبی جدی برای برندهای خارجی ضدآفتاب مطرح شود.