شرکت نانوفناوری سراج: در بیش از ۱۰۰ گلخانه در کشور از فناوری‌نانوحباب استفاده می‌شود

شرکت نانوفناوری سراج: در بیش از ۱۰۰ گلخانه در کشور از فناوری‌ نانوحباب استفاده می‌شود

حسین کازرونی، مدیرعامل شرکت نانوفناوری سراج از فروش دو برابر دستگاه‌های نانوحباب ساز این شرکت در سال جاری خبر دارد. به گفته ایشان در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ گلخانه در کشور از تجهیزات نانوحباب‌ساز این شرکت استفاده می‌شود.

شرکت نانوفناوری سراج که در دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران حضور دارد، یکی از تولیدکنندگان تجهیزات نانوحباب‌ساز است. کازرونی درباره این نمایشگاه گفت: «این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۴ دی‌ماه در ایران‌مال برگزار می‌شود و شرکت نانوفناوری سراج نیز در این نمایشگاه حاضر است. استقبال خوبی از غرفه ما صورت گرفته و تنها در روز اول نمایشگاه چند قرارداد فروش به امضا رسید که بیشتر متقاضیان از حوزه گلخانه بودند. به نظر می‌رسد که فناوری نانوحباب به خوبی در بخش کشاورزی معرفی شده و فعالان حوزه کشاورزی از مزیت‌های این فناوری مطلع شده‌اند. سال گذشته نیز در این نمایشگاه حاضر بودیم و پارسال نیز توانستیم فروش نسبتا خوبی داشته باشیم.»

مدیرعامل شرکت نانوفناوری سراج افزود: «در روز اول نمایشگاه چهار دستگاه نانوحباب‌ساز به گلخانه‌داران پرورش‌دهنده فلفل و گوجه فرنگی فروختیم. البته تنها حوزه گلخانه بازار هدف ما نیست، بلکه بخش آبزی‌پروری و تصفیه آب نیز از جمله بازارهای هدف ما هستند. هر چند به دلیل تمرکز روی گلخانه‌ها این فناوری در میان گلخانه‌داران بیشتر شناخته شده، ما باید روی بخش‌های دیگر نیز بیشتر کار کنیم. در سال جاری دو دستگاه به فعالان حوزه آبزی‌پروری و دو دستگاه هم به بخش تصفیه پساب عرضه کردیم. برای جلبک‌زدایی هم از این فناوری استفاده شده است و بازارسازی در این بخش‌ها ادامه دارد.»

به گفته کازرونی شرکت نانوفناوری سراج در بخش صادرات نیز فعال بوده و تجهیزاتی به کشور‌های ارمنستان، ترکیه، افغانستان و مکزیک صادر شده و از سوریه و برزیل نیز این شرکت سفارش دریافت کرده است.

لازم به ذکر است که دوره‌ی آموزشی «کاربرد دستگاه نانوحباب‌ساز در گلخانه»، سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ از ساعت ۱۰_۱۲ به صورت آنلاین و با تدریس آقای دکتر کازرونی مدیرعامل شرکت نانوفناوری سراج برگزار می‌گردد.

آدرس دوره: vc.areeo.ac.ir/ch/pbarkat۱۰
با انتخاب گزینه مهمان و بدون نیاز به کلمه کاربری و رمز عبور