اکسیر نانو سینا: در نمایشگاه نانو به‌دنبال توسعه بازار صادراتی هستیم

خانم دکتر مهناز قمی، قائم مقام مدیرعامل شرکت اکسیر نانوسینا، یکی از اهداف مهم این شرکت در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ را توسعه بازار صادراتی این شرکت عنوان کرد.

به گفته ایشان شرکت اکسیرنانوسینا در نمایشگاه نانو سال گذشته موفق به معرفی توانمندی‌های خود به بازار داخل شده است. با توجه به حضور هیئت‌های خارجی در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲، این شرکت قصد دارد تا از پتانسیل‌های نمایشگاه نانو برای معرفی محصولات خود به نمایندگان کشورهای دیگر استفاده نماید.

دکتر قمی می‌گوید: «افزایش بازار به ویژه در خارج از ایران، یکی از اهداف مهم  است، طی سال‌های گذشته به خوبی در بازار داخل دیده شدیم و جایگاه مورد نظر را در داخل کشور به دست آوردیم. اکنون هدف ما بازاریابی و بازارسازی در خارج از مرزها است و نمایشگاه نانو این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد.»

دکتر قمی درباره برنامه‌های این شرکت برای حضور در نمایشگاه نانو می‌گوید: «کاتالوگ‌ها و بروشورهایی به زبان انگلیسی آماده کرده‌ایم تا برای مخاطبان انگلیسی زبان در نمایشگاه عرضه شود. همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم که یکی از مدیران ارشد شرکت که تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد در طول ایام نمایشگاه در غرفه حضور داشته باشد تا پذیرای میهمانان خارجی باشیم. امیدوارم بتوانیم از این فضا برای توسعه بازار صادراتی استفاده کنیم.»

وی می‌افزاید: «ما در حوزه مواد پروبیوتیک فعالیت داریم ترکیباتی که به سرعت تخریب می‌شوند. ما از فناوری‌نانو برای افزایش پایداری این ترکیبات حساس استفاده می‌کنیم.»