مدیراجرایی نمایشگاه ایران‌نانو: زمان کمی تا باز شدن سایت جانمایی نمایشگاه باقی است

خانم کهنسال، مدیراجرایی نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ با اشاره به این که سایت جانمایی نمایشگاه در اول شهریورماه باز می‌شود، از شرکت‌های متقاضی حضور در نمایشگاه نانو درخواست کرد هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا بتوانند متناسب با نیاز خود، فضای مورد نظر را در نمایشگاه به دست آورند.
خانم کهنسال گفت: «در دوره‌های پیشین نمایشگاه نانو، برخی شرکت‌ها نسبت به محل غرفه خود اظهار نارضایتی داشتند که این امر دلایل متعددی داشت. برای مثال مجری نمایشگاه ممکن است غرفه را در فضایی از نمایشگاه به یک شرکت بدهد، درحالی که شرکت حضور در حوزه تخصصی دیگری را ترجیح می دهد و این امر با توجه به ماهیت فناوری نانو امکان پذیر است.یا این که برخی غرفه هادر محل هوایی قرار دارند که در معرض بازدید بیشتری هستند. بنابراین در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲، این امکان به شرکت‌ها داده می‌شود که خودشان نسبت به جانمایی اقدام کنند، با این کار شرکت‌ها متناسب با حوزه فعالیت خود می‌توانند در جایی که بیشترین مخاطب را دارند، غرفه بگیرند.»
مدیراجرایی نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ افزود: «شرکت‌هایی که تا پایان مردادماه ثبت‌نام نمایشگاه را انجام داده باشند، امکان جانمایی را در اول شهریور ماه خواهند داشت. بدیهی است که شرکت‌هایی دیرتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند گزینه‌های محدودتری برای انتخاب خواهند داشت.»
به گفته مدیر اجرایی نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲، در نمایشگاه سال جاری هیئت‌های خارجی حضور پررنگ‌تری خواهند داشت که این موضوع فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی است تا بتوانند در فضای نمایشگاه تعاملات بین‌المللی خود را تقویت کنند. ستاد نانو تلاش دارد تا از طریق ابزارهای داخلی و خارجی به حضور هرچه بیشتر هیئت‌های خارجی در نمایشگاه کمک کند. در مجموع نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ در بخش بین‌الملل قوی‌تر از دوره‌ قبل عمل خواهد بود و این موضوع برای شرکت‌های ایرانی یک فرصت خواهد بود.
لازم به ذکر است که چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های میلاد و خلیج‌فارس برگزار می‌شود که شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه با سایت نمایشگاه به آدرس https://nanoexhibition.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.