دعوت از رسانه های تخصصی، صنعتی و شرکتهای دانش بنیان و فناور به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۱

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال کنند.

شرایط حضور در جشنواره:

– آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد.

– آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیر‌ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ از طریق رسانه‌های رسمی کشور یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

– هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

– محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

نحوۀ ارسال آثار:

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند با مراجعه به سایت nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب‌های ذیل ارسال کنند.

*.  در این بخش فقط آثار منتشر شده در روزنامه‌ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه‌های عمومی)، نشریات تخصصی (بخش رسانه‌های تخصصی صنعت) و آثار رسانه‌های دانشجویی پذیرفته می‌شوند.

*. از نظر ستاد جشنواره، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامدهای ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.

*.  کلیه آثار تولید شده توسط فرد و رسانه‌های مرتبط با فناوری نانو در همه شبکه‌های اجتماعی (توئیتر، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی ایرانی و…) قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.

در جشنواره نانو و رسانه،  همچنین رسانه های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال ۱۴۰۰ معرفی و تقدیر می‌شوند. برای این منظور، محتواهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و براساس معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند.

دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۱۲۴۷۳۶ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.