تمدید مهلت ثبت طرح‌های نوآورانه فناوری نانو برای تجاری‌سازی نانومحصولات تا 12 اسفند

با توجه به درخواست‌های متعدد ارائه شده از سوی متقاضیان ثبت طرح در برنامه نانومچ (Nanomatch)، به استحضار می‌رساند که مهلت ثبت طرح تا ۱۲ اسفندماه تمدید شد.

فناورانی که به یک نمونه اولیه نانویی دست یافته و بر این باورند که محصول آن‌ها دارای پتانسیل تجاری‌ است، می‌توانند تا تاریخ مذکور برای ثبت طرح خود در برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو اقدام نموده و از حمایت‌های موجود در راستای تجاری‌سازی فناوری بهره‌مند شوند.

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (نانومچ)، برنامه‌ای دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که تسهیل فرایند تجاری‌سازی و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه نانوفناوری را دنبال می‌کند. در این برنامه، تیم‌های مستعدی که انگیزه لازم برای تجاری‌سازی فناوری خود داشته باشند، می‌توانند از مجموعه‌ متنوعی از خدمات، تسهیلات، آموزش‌های کسب‌وکاری و مشاوره‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند. شتابدهنده نانویی نانومچ، در مسیر توسعه ایده تا تجاری‌سازی، ثبت اختراع، رصد فناوری، رصد بازار، جذب سرمایه و …، همراه فناوران بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با توسعه نمونه خود، آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

گفتنی است، دومین مرحله از فراخوان‌های دوره دهم نانومچ، از یکم بهمن ماه آغاز شد و تا سی‌ام این ماه هم ادامه داشت که با توجه به درخواست متقاضیان و فناوران محترم، تا ۱۲ اسفندماه تمدید گردید. طرح‌هایی که در برنامه ثبت می‌شوند، در گام نخست از چهار جنبه «فنی»، «نو بودن»، «نانومقیاس» و «قابلیت تجاری» مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تأیید، وارد مرحله مصاحبه شده و از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مخاطبان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معیارهای داوری طرح‌ها و حمایت‌ها از طرح‌‌های پذیرش شده، می‌توانند به وب‌سایت نانومچ مراجعه کنند.

شروع ثبت طرح

راه‌های ارتباطی با دبیرخانه برنامه:

وب‌سایت:  nanomatch.ir

ایمیل: info@nanomatch.ir

پیام‌رسان‌ها:  nanomatch