نشست مشترک ایران و اندونزی در زمینه فناوری نانو

نشست مشترک ایران و اندونزی در زمینه فناوری نانو 29اوت در جاکارتا برگزار خواهد شد. این نشست با هدف توسعه معاملات تجاری و اقتصادی بین ایران و اندونزی و با توافق رسمی مقامات دو کشور انجام خواهد شد و می‎تواند راهی در جهت توسعه روابط هموار بین دو کشور باشد.

نشست مشترک ایران و اندونزی در زمینه فناوری نانو با هدف توسعه معاملات تجاری و اقتصادی بین ایران و اندونزی  و با توافق رسمی مقامات دو کشور، 29 اوت در جاکارتا برگزار خواهد شد. این رویداد یک‎روزه که به دعوت وزارت صنایع اندونزی برگزار می‎شود که می‎تواند راهی در جهت توسعه روابط هموار بین دو کشور باشد.

در این رویداد دوازده شرکت ایرانی که در حوزه‎های صنایع نساجی، ساختمان، کشاورزی، پلیمر، خودرو، تجهیزات و صنایع نانوکوئید فعال هستند حضور دارند و آخرین دستاوردهای فناورانه خود را برای شرکت‎های صنعتی اندونزی به نمایش می‎گذارند.

براساس برنامه پیش تعیین شده، این نشست با سخنرانی وزیر صنعت اندونزی و رئیس ستاد توسعه فناوری نانو در روز سه‎شنبه، 29 اوت آغاز خواهد شد. در ادامه سخنرانی به صورت زیر ادامه می‌‎یابد:

  • LIPI :  رئیس مرکز نوآوری
  • وزارت صنعت : رئیس BPPI
  • وزارت تحقیقات و فناوری و آموزش عالی: توانمندسازی R&D
  • ستاد توسعه فناوری نانو: مدیر کارگروه صنعت و بازار
  • اتاق بازرگانی و صنعت اندونزی: کمیته خاورمیانه- OIC
filereader.php?p1=main_10a7cdd970fe135cf

نمایشگاه محصولات نانوفناوری نیز  در حاشیه این سخنرانی برگزار خواهدشد. در جلسه نیمروز این رویداد، دوازده شرکت ایرانی در قالب کسب و کار محصولات و فن آوری خود را برای شرکت های مرتبط صنعتی معرفی می کنند. هدف این رویداد توسعه تبادل فناوری دانش نانو بین دو کشور است.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ایران با تعیین خط مشی های کلی در کشور و پیگیری این موضوع با اجرای سیاست ها روبروست و قصد دارد راه را برای فعالیت بخش خصوصی و تولید ثروت در جامعه از طریق فراهم آوردن امکانات، برخورداری از بازار و از بین بردن موانع پیش رو هموار نماید.