تقدیر از تولیدات رسانه‌ای شرکت نانوکاتالیستی خوارزمی از میان تولیدات رسانه‌ای شرکتهای تخصصی، نانوفناور و صنعتی

در بخش رسانه های تخصصی صنعت جشنواره نانو و رسانه 1403، از شرکت گسترش فناوری خوارزمی به دلیل تولید محتواهای صنعتی و بعنوان اثر برتر در میان شرکتهای تخصصی، صنعتی و نانوفناور تقدیر بعمل آمد.

در آیین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳، برترین‌ رسانه‌های صنعتی و آثار رسانه‌های رسمی شرکت‌های نانوفناور در بخش رسانه‌های تخصصی صنعت معرفی شدند که در بخش رسانه های تخصصی صنعت جشنواره نانو و رسانه 1403، از شرکت گسترش فناوری خوارزمی به دلیل تولید محتواهای صنعتی و اثر برتر در میان شرکتهای تخصصی، صنعتی و نانوفناور تقدیر بعمل آمد و از میان سایتها و شبکه های اجتماعی رصد شده در بخش ترویج صنعتی، بعنوان رتبه برتر صنعتی برای تولید اثر به کارگیری نانو کاتالیست های پیشرفته ایرانی در صنایع، معرفی شد.

در این رویداد از عملکرد برتر و زحمات سارا جمشیدی در روابط عمومی شرکت گسترش فناوری خوارزمی به جهت تلاشها برای ارتباط دهی و تسهیل تولیدات محتوای تخصصی حوزه نانوکاتالیستهای پیشرفته ایرانی نیز قدردانی شد و تولیدات رسانه‌ای و نانوکاتالیستی شرکت گسترش فناوری خوارزمی از میان تولیدات رسانه‌ای شرکتهای تخصصی، نانوفناور و صنعتی برگزیده بخش ترویج صنعتی شد.

شایان ذکر است که شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولیــد نانوکاتالیست‌های پیشرفته مصرفی صنایع پتروشیمی، فولادی و پالایشگاهی در سال ۱۳۹۲، به عنوان کالاهای راهبردی در واحدهای تولیدی این مجتمع‌ها تاسیس شد و در این مسیر، با آغاز فعالیت‌های پژوهشی بر روی تولید انواع نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی، از اواسط دهه هشتاد، موفق به بومی‌سازی فناوری تولید انواع نانوکاتالیست‌های مورد نیاز صنایع مادر نظیر فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش شده است.
از جمله اقدامات این شرکت در ماههای اخیر می توان به ایجاد دفتر نمایندگی در کشورهای عمان و روسیه، توسعه نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهینه سازی پیش بینی عملکرد فرآیند احياء مستقیم فولاد شادگان، تفاهم نامه بومی سازی کاتالیستهای مورد نیاز صنایع پتروشیمی ایلام، عقد قرارداد تولید و تحویل دهی کاتالیست های DRI در کشور عمان و فولاد تکنیک، عقد قرارداد تولید و تحویل دهی کاتالیست های Promoted به پتروشیمی خوزستان، DRI و ZnO شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، DRI و ZnO و بارگذاری مدول E فولاد مبارکه، Zno ذوب آهن پاسارگاد، جاذب سولفور زدا فولاد خوزستان، HDS. ZnO. Pre-reformer. PSR. MTS واحد هیدروژن جدید پالایشگاه آبادان، Promoted Active DRI و Semi Active آهن و فولاد غدیر ایرانیان، HDS. Secondary Reforming پتروشیمی شیراز، LTS پتروشیمی پردیس، Methanation پتروشیمی خراسان، DRI شرکت فولاد خراسان، DRI احياء استیل فولاد بافت، Promoted و HDS پتروشیمی آپادانا، HTS شرکت پتروشیمی بیستون، LTS Guard و LTS پتروشیمی هنگام و راه اندازی مجتمع با عملکرد مناسب اشاره نمود.