در نمایشگاه ایران‌نانو 1403، بازارسازی و بهم‌رسانی فناوری‌های جدید انجام می‌شود

در نمایشگاه ایران‌نانو 1403، بازارسازی و بهم‌رسانی فناوری‌های جدید انجام می‌شود

علی نجیمی می‌گوید: «در نمایشگاه ایران‌نانو 1403 دو کانال ویژه داریم، یکی بازاریابی و بازارسازی برای محصولات است که به همراه بهم‌رسانی این فناوری‌های جدید و صنایع مختلف صورت می‌گیرد. این موضوع خود یک نیروی محرکه برای اسکیل‌آپ و افزایش مقیاس تولید شرکت‌ها است. مسیر دومی که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تامین مالی مورد نیاز خود را برای صنعتی‌سازی طرح‌ها محقق کنند، حضور سرمایه‌گذاران به همراه برگزاری نشست‌ با شرکت‌های کوچک و متوسط است، این لاین به ویژه برای شرکت‌های کوچک فرصت بسیار مناسبی خواهد بود.»

پیش از این، علی طهاری، دبیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو و میکرو نیز از برنامه‌های ستاد برای نشست‌های B2B سخن گفته بود. طهاری می‌گوید: «ما موضوع رویدادهای بهم‌رسانی یا اصطلاحا B2B را در نمایشگاه نانوی امسال داریم. برای شرکت‌های فناور نانویی و همچنین شرکت‌های حوزه میکرو این رویداد برگزار می‌شود تا این شرکت‌ها بیایند و با شرکت بزرگ صنعتی داخل کشور نشست داشته باشند و تقاضاهای آن‌ها را بشنوند. از سوی دیگر این شرکت‌ها می‌توانند فناوری‌هایی را که توسعه داده‌اند به این شرکت‌های بزرگ عرضه کنند تا با این کار امیدوار باشیم تفاهم‌هایی برای گسترش همکاری در این زمینه بین این شرکت‌ها، یعنی شرکت فناور و متقاضی استفاده کننده فناوری در صنعت، شکل بگیرد.»

از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو و میکرو درخواست می‌شود تا برای ثبت در نمایشگاه‌نانو به آدرس https://nanoexhibition.ir مراجعه کنند.