نمایشگاه ایران‌نانو، فرصتی برای دیده شدن شرکت‌های نانویی است

به اعتقاد مدیر امور بین‌الملل ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو، نمایشگاه نانو فضای مناسبی ایجاد می‌کند تا شرکت‌های نانویی به خوبی دیده شوند و از این طریق به برندسازی بهتر آنها کمک شود.

محمد باقری می‌گوید: «نمایشگاه نانو یک سکویی برای معرفی شرکت‌های نانویی است، در واقع نمایشگاه نانو بهترین بستر برای نمایش توانمندی‌های شرکت‌ها در حوزه فناوری‌نانو است. می‌توان گفت که نمایشگاه نانو فضایی است که در آن صاحبان کسب و کار امکان این را پیدا می‌کنند که خود را به عنوان یک شرکت تحقیق و توسعه محور و دانش‌بنیان معرفی کنند. زمانی که از برندهای معتبر خارجی استفاده می‌کنید لذت می‌برید چون می‌دانید که این محصولات از شرکتی بیرون می‌آید که در لبه دانش فعالیت می‌کند. دقیقا همین موضوع برای شرکت‌های ایرانی نیز اتفاق می‌افتد. ما در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو تلاش می‌کنیم تا سکویی باشیم برای معرفی شرکت‌های برتر حوزه فناوری‌نانو که مشخصه دانشی دارند. این بهترین اتفاقی است که برای آن برند ایرانی در نمایشگاه نانو رخ می‌دهد.»

لازم به ذکر است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو با نام ایران نانو ۱۴۰۳ از ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‎‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ستاد توسعه فناوری‌نانو و میکرو برنامه‌های متنوعی را برای این دوره در نظر گرفته است که در ذیل به برخی از این برنامه‌ها اشاره شده است:

معرفی و تقدیر از برترین‌های صادراتی حوزه فناوری‌نانو در مراسم افتتاحیه نمایشگاه؛

برگزاری رویدادهای بهم‌رسانی(B۲B) میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و مجموعه‌های بزرگ صنعتی داخلی؛

رونمایی از محصولات جدید تولید شده توسط شرکت‌ها؛

امضای قراردادهای صنعتی و تجاری میان شرکت‌های فعال در حوزه نانو و میکرو و مجموعه‌های متقاضی؛

پذیرش هیئت تجاری از کشورهای هدف صادراتی در حوزه فناوری نانو و میکرو به‌منظور ارتقای همکاری‌های بین‌المللی مانند:

برگزاری رویدادهای بهم‌رسانی(B۲B) میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و شرکت‌های خارجی؛

ایجاد فرصت برای همکاری‌های مشترک تحقیق و توسعه؛

دعوت از شرکای تجاری شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برای بازدید در طول زمان برگزاری و ادامه مذاکرات تجاری با شرکت دعوت کننده.

معرفی توانمندی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در رسانه‌های عمومی و تخصصی در طول برگزاری نمایشگاه.

پیش‌ثبت‌نام شرکت‌ها از تاریخ ۱ مردادماه لغایت۳۰ شهریور آغاز شده و جانمایی به‌صورت آنلاین بر روی وبسایت، در تاریخ ۵ شهریور ماه انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت نمایشگاه به نشانیwww.nanoexhibition.ir  مراجعه نمایید.