تقدیر از فعالیتهای رسانه‌ای شرکت تخصصی و نانوفناور نفت و گاز سرو در حوزه نانوکاتالیستها (رسانه برتر تخصصی 1403)

از فعالیتهای رسانه‌ای شرکت تخصصی و نانوفناور نفت و گاز سرو در حوزه نانوکاتالیستها، در بخش رسانه های تخصصی صنعت جشنواره نانو و رسانه 1403، به عنوان رسانه برتر تخصصی تقدیر شد.

شرکت نفت و گاز سرو، یکی از شرکتهای تخصصی و صنعتی تولیدکننده نانوکاتالیستهای پیشرفته ایرانی است که در کنار تولیدات صنعتی و نانوفناورانه خود، اقدامات رسانه‌ای ارزشمندی در جهت انعکاس دستاوردها و مزایای نانومحصولات تولیدی داشته است وبه سبب فعالیتهای سالانه خود در جشنواره نانو و رسانه 1403، به عنوان رسانه تخصصی برتر شناخته شده و از میان شرکتهای فناور و تخصصی منتخب بخش ترویج صنعتی، مورد تقدیر قرار گرفت.

شركت دانش‌بنیان توسعه صنايع نفت و گاز سرو (نفت و گاز سرو)، در زمينه‌های تحقيق و توليد انواع نانوکاتالیست‌های صنايع نفت، گاز، پتروشيمي و صنعت فولاد و نیز طراحی و اجرای واحدهای GTL (تولید نفت مصنوعی) موفقيت‌هاي متعددی كسب نموده است. این شرکت تاکنون توانسته است نانوکاتالیست‌های مورد استفاده در فرایند تولید متانول، آمونیاک، اوره و نانوکاتالیست تولید گاز اتیلن در صنعت پتروشیمی، نانوکاتالیست‌های مورد استفاده در تولید گاز هیدروژن در صنعت پالایشگاهی، نانوکاتالیست‌های صنایع پایین دستی برای تولید متانول به فرمالدهید و نیز نانوکاتالیست‌های مورد استفاده در صنایع فولادسازی برای تکنولوژی‌های PERED و MIDERX را تولید کند.

شایان ذکر است کلیه شرکتهای نانوفناور و کلیه واحدهای تخصصی و صنعتی فعال در عرصه تولید و فناوری، با تولید محتواهای رسانه ای و فعالیتهای رسانه ای و ارتباطات مستمر و مؤثر با بخش ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوریهای نانو و میکرو، میتوانند منتخب رسانه ای برتر در جشنواره نانو و رسانه آتی باشند.