لایو صنعتی نانو: فناوری نانوحباب در کشت گلخانه ای، صنایع شیلات و تصفیه پساب – 12آبان

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه 12 آبان ماه ۱۴۰۰، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «فناوری نانوحباب در کشت گلخانه ای، صنایع شیلات و تصفیه پساب»، میزبان مدیر عامل شرکت نانوفناوری سراج، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با دکتر حسین کازرونی، مدیر عامل شرکت نانوفناوری سراج (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که شرکت نانوفناوری سراج طراح، توسعه دهنده و سازنده انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی نانوحباب ساز است که استفاده از آن در طیف وسیعی از فرآیندهای عاری از مواد شیمیایی کاربرد دارد. استفاده از محصولات شرکت نانوفناوری سراج در جهت بهبود راندمان کشت و تولید مواد غذایی، بهبود فرآیندهای آبزی‌پروری سازگار با محیط زیست، تصفیه انواع پساب‌های صنعتی بدون استفاده از مواد شیمیایی، بهبود کیفیت آب شرب و … مورد استفاده صنایع و سازمانها قرار می گیرد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از مزایا و کاربردهای صنعتی فناوری نانوحباب (نانوکویتاسیون)، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

بطور کلی نانوحباب‌ها به حباب هایی با اندازه کوچکتر از 200 نانومتر (یک هزارم قطر موی انسان) گفته می‌شود. نانوحباب را می‌توان از هر گازی و درون هر سیالی ایجاد کرد. با توجه به اندازه بسیار ریز این نانوحباب‌ها ویژگی ها و خواص منحصر بفرد فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی از خود نشان می‌‌دهند. راندمان استثنایی در انتقال گاز به مایع، اکسیداسیون با نانوحباب، جداسازی فیزیکی از دیگر قابلیت های فناوری نانوحباب (نانوکویتاسیون) است.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود و علاقمندان می توانند ضمن حضور در برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت کامنت یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.

 


لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)