تولید ایرانی رنگ آلکیدی نانو با خواص ضدخوردگی

شرکت نانو آریسا پوشش با استفاده از نانو ورقه‌های اکسید گرافن در رنگ‌ها، مقاومت خوردگی سطوح مختلف را افزایش داده و به‌عنوان یکی از واحدهای تولید رنگ در سطح کشور، اقدام به تولید رنگ آلکیدی ضدخوردگی نموده است.

هنگامی‌که مواد فلزی در محیط خورنده قرار می‌گیرند، تمایل به واکنش‌های شیمیایی با هوا و یا آب از خود نشان می‌دهند و اثرات خوردگی بر روی سطوح این مواد نمایان می‌شود. تجهیزات فلزی فاقد هرگونه عامل و پوشش ضدخوردگی، ممکن است از داخل و خارج دچار زنگ‌زدگی شود که این امر به شرایط محیط و میزان قرارگیری آن‌ها در معرض هوا بستگی دارد.معیارهای ضدخوردگی در محیط‌هایی با میزان بالای رطوبت، غبار و نمک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روش‌های متعددی برای جلوگیری از خوردگی وجود دارد که موثرترین آن‌ها روش رنگ‌آمیزی سطوح است. در این روش رنگ‌های ضدخوردگی به عنوان یک‌مانع عمل کرده و از تماس بین ترکیبات شیمیایی و مواد خورنده با فلز میزبان جلوگیری می‌کنند.فناوری نانو فرصت ایجاد پوشش‌هایی با خواص بالا را با اضافه کردن مقدار کمی از نانومواد فراهم کرده است. می‌توان با استفاده از نانوذرات، روکش‌های مقاوم در برابر خوردگی تولید کرد. به‌عنوان‌مثال، می‌توان این نانوذرات را در یک بستر آلی وارد کرده و مقاومت رنگ حاصل را افزایش داد.

شرکت نانو آریسا پوشش توانسته با بهره‌گیری از فناوری نانو، رنگ آلکیدی ضدخوردگی را در مقیاس صنعتی تولید و به بازار عرضه کند. این محصول برای پوشش سطوح مختلف در کاربردهای داخل ساختمان و صنعتی به کار می‌رود.

چرا از این محصول استفاده کنیم؟
بادوام و مقاوم در برابر آب، روغن و هوا
چسبندگی بالای رنگ
قیمت مناسب
مقاوم در برابر خوردگی

درباره شرکت نانو آریسا پوشش

شرکت نانو آریسا پوشش، با هدف تولید محصولاتی نوین و کارآمد در عرصه رنگ‌ها و پوشش‌ها و با بهره‌گیری از پشتوانه دانش و تجربه علمی و صنعتی متخصصان و پژوهشگران داخلی، پا به عرصه صنعت کشور گذارده است و درصدد است با استفاده از فناوری نانو، کیفیت انواع پوشش‌های صنعتی، ساختمانی، دریایی و اتومبیلی را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و حتی خواص نوینی در این پوشش‌ها ایجاد نماید.

قابلیت‌هایی مانند افزایش مقاومت به خوردگی، خاصیت ضدحریق، ضدخش، ضدجلبک و آنتی‌باکتریال بودن و افزایش مقاومت به اشعه ماوراء بنفش را می‌توان بنا به نیاز، توسط علم و فناوری نانو در انواع پوشش‌ها تقویت کرد. شرکت نانو آریسا پوشش، به‌عنوان اولین شرکت در کشور، تمامی محصولات خود را با استفاده از فناوری نانو به بازار عرضه می‌نماید و در این راستا از حمایت‌های پارک علم و فناوری گیلان بهره جسته و به عنوان واحد فناور مستقر در شهر صنعتی پارک علم و فناوری، مصمم است با انجام تحقیقات و ارائه راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین روز دنیا، محصولات خود را بر پایه آخرین استانداردها و با بالاترین کیفیت به مشتریان خویش ارائه نماید و دانش نانو را در تولید سطح بالاتری از محصولات به کار گیرد.