نشست کاربردهای صنعتی نانو در شهرک های صنعتی سپهرآباد و رازی برگزار شد

در هفته سیزدهم از برگزاری سلسله نشست های صنعتی معرفی فرصت ها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، که با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان در حال اجرا است، در روز یکشنبه 27تیر ماه 1400، شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی سپهرآباد و رازی با کاربردها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند. این نشست با حضور 11 تن از از مدیران واحدهای صنعتی فعال در حوزه تولید تجهیزات کشاورزی، پلیمری، صنایع فلزی و معدنی، کانی های غیرفلزی و شیمیایی-بهداشتی مستقر در شهرک های صنعتی سپهرآباد و رازی و اتی چند از کارشناسان واحدهای تحقیق و توسعه و نیز مدیران و کارشناسان تعدادی از دیگر شهرک های صنعتی اصفهان، بصورت وبینار برگزار شد.
در این رشته نشست ها به ارائه مطالب زیر پرداخته شد:
-اطلاع‌رسانی پیرامون مزایای کاربردی و صنعتی فناوری نانو
-معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی بکارگیری نانو در صنایع
-معرفی محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو
-معرفی حمایت‌های ستاد از شرکت‌های صنعتی و نانویی
-معرفی راه‌حل های فناوری نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع
-معرفی راهکارهای تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان و نانو

 

دریافت تقاضاها و نیازهای صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت کمک به ارتقای فناوری، رفع چالش های موجود در خط تولید در واحدهای صنعتی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات تولیدی و شناسایی واحدهای صنعتی مستعد برای دانش‌بنیان شدن، از دیگر اهداف برگزاری اجرای این برنامه و برپایی نشست‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی است.
در بخش آخر این نشست، تقاضاهای صنعتی در حوزه پلیمر، تجهیزات کشاورزی و کانی غیرفلزی جهت برطرف کردن چالش های خط تولید و نیز در حوزه های شیمیایی جهت ارتقاء محصول و دریافت گواهی نانومقیاس از شرکت های حاضر در جلسه دریافت شد که اقدامات لازم جهت پیگیری این تقاضاها از سوی مجری این برنامه (شرکت فناوری های پیشرفته آسیا) در حال اجرا می باشد.
گفتنی است حضور در این برنامه برای کلیه مدیران، کارشناسان، و نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی http://nanoseminar.ir امکان پذیر است.

طرح ترویج صنعتی «هر هفته یک شهرک صنعتی»

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می‌توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با فن بازار استان اصفهان و شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود کسب اطلاع و اقدام نمایند.
شایان ذکر است که نشست چهاردهم از این طرح، در روز یکشنبه 10 مرداد ماه 1400، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، در شهرک صنعتی منتظریه (ویلاشهر) برای مدیران و فعالان و علاقمندان صنعتی برگزار خواهد شد.

طرح ترویج صنعتی «هر هفته یک شهرک صنعتی»