نانومحصول ایرانی؛ پد اپیلاسیون ضدباکتری

جهت جلوگیری از ایجاد عفونت و جوش پس از اپیلاسیون شرکت اصفهان مقدم اقدام به تولید نانو پدهای آنتی‌باکتریال نموده است. این پدها کاملاً بهداشتی بوده و استفاده از ترکیبات آنتی‌باکتریال نانو در آن‌ها ضمن ضدعفونی نمودن سطح پوست کاملاً بی‌ضرر بوده و از ایجاد عفونت و جوش‌های پوستی جلوگیری می‌نماید.

افزایش دانش و آگاهی مردم در دنیای کنونی باعث شده تا بیش از پیش به مقوله سلامت توجه کنند، محافظت از خود در برابر عوامل بیماری‌زا در جهان باعث شده تا انسان‌ها به موادی روی آورند که علاوه بر از بین بردن میکروب‌ها، ضرر کمتری نیز به بدن انسان وارد کنند؛ از سوی دیگر با رشد جمعیت جهان و گسترش بیماری‌ها، شمار میکروارگانیسم‌های مقاوم در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها افزایش یافته که خود باعث ایجاد عفونت در بدن می‌گردد.

یون‌های نقره وترکیبات آن می‌تواند طیف وسیعی از باکتری‌ها را از بین ببرد و تا به امروز گزارش رسمی مبنی بر آسیب رساندن آن به سلول‌های بدن انسان ارائه نشده است؛ بنابراین امروزه استفاده از نقره در اشکال مختلف یک روش رایج برای محافظت در مقابل باکتری‌ها به شمار می‌آید.

صنایع تولیدی اصفهان مقدم یکی از شرکت‌هایی است که با بهره‌گیری از این خاصیت یون‌های نقره و اثر ضد باکتریایی نانو کامپوزیت‌های نقره اقدام به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نموده است. یکی از محصولات تولیدی این شرکت، پد اپیلاسیون ضد باکتری حاوی نانوذرات نقره است. غلظت یون نقره در این محصول کمتر از 5 ppm است و این محصول فعالیت ضد باکتریایی قابل‌توجهی بر روی باکتری‌های اشرشیاکلی و استافیلوکوکوس اورئوس دارد.

از آنجاییکه در حین فرآیند اپیلاسیون، پوست بدن به صورت مستقیم در تماس با مواد و پد قرار می‌گیرد، احتمال افزایش میکروب و باکتری در حین و بعد از انجام آن افزایش می‌یابد و علاوه بر آن ممکن است در اثر حساسیت پوست به مواد مصرفی احتمال عفونت پوستی افزایش یابد؛ اما استفاده از نانو ذرات نقره در تولید پدهای مخصوص اپیلاسیون احتمال بروز عفونت و رشد میکروب‌ها را به حداقل می‌رساند.

در حال حاضر این محصول علاوه بر فروش در بسته‌بندی‌های تکی می‌تواند به‌عنوان محصول واسطه به‌منظور تولید پدهای نهایی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • بهداشتی
  • سازگار با انواع پوست
  • مقرون به صرفه
  • قابل استفاده با تمامی موم‌های داخلی و خارجی
  • کاهش چشمگیر درد اپیلاسیون
  • قابل عرضه در ابعاد و ضخامت‌های مختلف به صورت رول و شیت
  • قابل استفاده در منازل و سالن‌های آرایشی

 

درباره صنایع تولیدی اصفهان مقدم

صنایع تولیدی اصفهان مقدم در سال 1370 در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان تأسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید پلاستیک و چاپ و بسته‌بندی محصولات متنوع آغاز نمود. این شرکت در سایه تلاش روز افزون و بکارگیری ماشین‌الات پیشرفته و کارکنان مجرب، دامنه تولیدات خود را به بیش از 60 نوع محصول توسعه داد و همین امر سبب شد تا در زمره شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پلاستیک و چاپ و بسته‌بندی کشور، تولیدات و خدمات خود را عرضه نماید. صنایع تولیدی اصفهان مقدم در سال 1384 موفق به دریافت گواهینامه در مدیریت کیفیت از شرکت U.R.S انگلستان شده و به دلیل مراقبت از سیستم مذکور و تلاش در جهت ارتقاء آن در سال 1387 موفق به دریافت گواهی نامه 2008-ISO9001 از شرکت B.R.S امریکا گردیده است.