حضور شبکه تبادل فناوری نانو در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی (ایران هلث)

بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی (ایران هلث) واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است. شبکه تبادل فناوری نانو باهدف شناسایی وجذب کارگزاران تبادل فناوری نانو، در این نمایشگاه شرکت کرده است.

شرکت صنعت سلامت نیوساد مجری نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با همکاری گروه مؤسسین خود انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران، اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران و انجمن مهندسی پزشکی تجهیزات پزشکی ایران با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی (ایران هلث) را در نمایشگاه بین‌المللی تهران از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ برگزار نموده است.

نمایشگاه بینالمللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ایران هلث با 18 سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه است که به‌صورت سالانه در حوزه سلامت و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بینالمللی جمهوری‌اسلامی‌ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اردیبهشت ماه هر سال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد و سالانه بیش از 20000 نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.

نمایشگاه بینالمللی ایران هلث، فرصتی را فراهم می‌آورد تا فعالان این حوزه بتوانند ارتباط بهتری با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح کشور، برقرار کنند. همچنین شرکت در نشست‌های تجاری، کنفرانس‌ها و برنامه‌های جانبی، می‌تواند علاوه بر ارتقاء سطح دانش و آگاهی تولیدکنندگان و پژوهشگران، بستر مناسبی جهت آشنایی، تعامل و توسعه شرکت‌ها فراهم آورد. به نمایش گذاشتن توانمندی‌های صنعت سلامت ایران، رونمایی از فناوری‌های روز دنیا، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه و ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی، از جمله اهداف مدنظر جهت برگزاری نمایشگاه است.

filereader.php?p1=main_0e1ebad68af7f0ae4

یکی از اقدامات مهم ستاد توسعه فناوری جهت انتقال فناوری نانو به صنعت، حمایت از فناوران برای شرکت در نمایشگاهها است. بدین منظور، ستاد توسعه فناوری نانو از برخی فناوری‌های مرتبط با حوزه سلامت حمایت نموده تا در غرفه فناوری نانو در این دوره از نمایشگاه ایران هلث حضور داشته باشند.

علاوه بر حمایت ستاد توسعه نانو از این فناوری‌ها، شبکه تبادل فناوری نانو نیز با هدف معرفی شبکه تبادل به شرکت‌کنندگان و همچنین شناسایی و جذب کارگزاران حوزه فناوری نانو، در این نمایشگاه شرکت کرده است. فعالیت‌ها و اهداف اصلی شبکه تبادل فناوری نانو مشتمل بر شناسایی فناوری‌های بومی برای حل نیاز صنعت، کمک به اثبات فناوری و دریافت استانداردها، کاهش ریسک تبادل فناوری، همکاری با خبرگان صنعت و حمایت از کارگزاران تبادل فناوری است.