تولید لوله های مقاوم جهت آبرسانی ساخت ایران

پلی‌اتیلن یکی از پرکاربردترین پلیمرها است که به‌دلیل مزایای متعددی از جمله قابل دسترس بودن، فرایندپذیری راحت، مقاومت شیمیایی آلی، خواص مکانیکی و فیزیکی مطلوب، قیمت مناسب، قابلیت کاربرد در زمینه‌های مختلف و … سهم زیادی را در صنایع پلاستیکی به خود اختصاص داده‌ است. در کنار تمام مزیت‌های ذکر شده مقاومت خزشی کم، یکی از معایب این پلیمر است. خزش تغییر شکل وابسته به زمان است که به‌عنوان نقص در رفتار بلند مدت مواد پلیمری به حساب می‌آید.
در بحث خزش زمانی که پلیمرها تحت بار ثابتی کمتر از استحکام نهایی ماده قرار می‌گیرند، یک تغییر شکل آنی در پلیمرها ایجاد شده و از حالت کلاف خارج می‌شوند؛ با ادامه یافتن اعمال بار و هر چه میزان زمان اعمال بار طولانی شود یک نوع تغییر شکل دائمی در ماده ایجاد می‌شود. یکی از موثرترین روش‌های بهبود خواص پلی‌اتیلن استفاده از فناوری نانو است. لذا به منظور حل مشکل خزش در لوله‌های پلی‌اتیلن، شرکت لوله گستر خادمی با اضافه کردن نانوذرات و توزیع یکنواخت آن‌ها در بستر پلیمری، منجر به بهبود مقاومت و افزایش خزش بلند مدت در لوله‌ها شده است.
از این لوله‌ها می‌توان در شبکه‌های آبرسانی، فاضلاب شهری و روستایی، شبکه‌های آبیاری تحت فشار، سیستم‌های اطفای حریق و آتش نشانی، محافظ کابل‌های برق، مخابراتی و فیبر نوری، سامانه‌های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی، شبکه‌های زه‌کشی ساختمان‌ها، سیستم و سامانه آبیاری متحرک و تحرک‌پذیر و سیستم‌های تهویه استفاده کرد.

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه، ساییدگی، خوردگی شیمیایی و پوسیدگی
  • مقاومت زیاد در برابر گرما و سرما (از 80 درجه الی 20- درجه سانتی گراد)
  • مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه مادون قرمز و ماوراء بنفش
  • مقاومت عالی در برابر ارتعاشات ناشی از زمین لرزه
  • عدم بیماری زایی به علت خصوصیات شیمیایی ویژه
  • مقاوم در برابر زنگ‌زدگی
  • طول عمر زیاد
  • عدم نیاز به رنگ و پوشش

درباره شرکت لوله گستر خادمی

شرکت لوله گستر خادمی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی وینیل کلراید در سطح منطقه می‌باشد که در سال 1368 در استان تهران (شهرک صنعتی قلعه میر) و با هدف تأمین محصولات مورد نیاز بازار به بهره برداری رسید. از همان ابتدای تأسیس عزم را بر تولید محصولات با کیفیت جزم نموده و در همین راستا به خرید ماشین‌آلات تولید، دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی مطابق با تکنولوژی روز جهان پرداخت.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به https://syp.ir/ مراجعه نمایید.