تولید و عرضه فیلتر کولر نانویی ایرانی

مدیرعامل شرکت ماشین هوشمند رایمند از رضایت مصرف‌کنندگان از فیلرهای کولر نانویی این شرکت خبر داد. به گفته مرتضی استاد احمد قرابی براساس نظرسنجی که این شرکت از مصرف‌کنندگان این فیلترها در سال گذشته انجام داده، مصرف‌کنندگان از این محصول رضایت داشته‌اند.

مهندس قرابی می‌گوید: «سال گذشته فروش دو برابری نسبت به سال ۹۸ را تجربه کردیم و پس از این حجم بالای فروش اقدام به تماس با برخی مصرف‌کنندگان کردیم تا نظر آن‌ها را درباره این فیلترهای نانویی جویا شویم که با سطح بالای رضایتمندی مواجه شدیم. البته پیشنهادات و نکات خوبی نیز در این نظرسنجی به دست آمد که در بهبود طراحی و ساخت این فیلترها موثر بوده و امسال با رفع اشکالاتی که از طریق بازخورد مشتریان به دست آورده بودیم، محصول کامل‌تری را آماده و به بازار عرضه کرده‌ایم. بنابراین انتظار داریم که امسال نیز بتوانیم نسبت به سال ۹۹، رشد دو برابر فروش را داشته باشیم.»

مدیرعامل شرکت ماشین هوشمند رایمند می‌گوید: «سال گذشته به عراق صادرات داشتیم و امسال نیز درخواست‌هایی دریافت کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم بازار صادراتی خود را تقویت کنیم. هر چند در مسیر صادرات با مشکلاتی روبرو هستیم.»

به گفته مرتضی استاد احمد قرابی شرکت ماشین هوشمند رایمند از ظرفیت تولید بالایی برخوردار است به طوری‌که کاملا توان تامین نیاز داخل کشور را داشته و ظرفیت تولید این کشور جوابگوی نیاز صادراتی نیز هست.

فیلتر آنتی‌باکتریال کولر آبی با نام تجاری نانوفیلتر سارونه (نفس) به دلیل وجود نانوذرات، عوامل بیماری‌زا را از بین می‌ببرند. در فیلترهای معمولی، با گیر افتادن ذرات داخل فیلتر، شرایط برای رشد قارچ و باکتری‌ها در داخل فیلتر فراهم شده در حالی که این فیلترهای نانو مانع از رشد عوامل بیماری‌زا می‌شود و تا ۹۹ درصد باکتری، قارچ و عوامل آلرژی را از جریان هوا حذف می‌کند. این فیلترهای آنتی‌باکتریال سه لایه بوده در حالی که فیلترهای رایج در بازار تک لایه هستند. از دیگر مزیت‌های این محصول قابل شست‌وشو بودن آن است. همچنین این محصول یک روکش نیز دارد که روی کولر قرار می‌گیرد. این روکش به دلیل داشتن فوم، مانع از گرم شدن سقف کولر می‌شود. در فصل‌هایی که کولر خاموش است، معمولا عوامل حساسیت‌زا و مواد بیماری‌زا از طریق پوشال وارد محیط کانال کولر می‌شود. با شروع فصل گرما، استفاده از کولر موجب پخش شدن این مواد در فضای منزل می‌شود. اما این محصول‌، مانع از ورود موادحساسیت‌زا و پاتوژن‌ها به داخل کولر و کانال‌ها می‌شود.