تورصنعتی مجازی: بازدید از شرکت نانوفناوران خاور -25 اسفند

لایو تور صنعتی، روز دوشنبه 25 اسفندماه، رأس ساعت 11 صبح، با موضوع بازدیدمجازی از شرکت نانوفناوران خاور (تولیدکننده ماسکهای نانو و فیلترهای صنعتی و خدمات نانوالکتروریسی) و با راهبری مهندس سید امیرحسین تقوی، مدیر عامل و مؤسس شرکت نانوفناوران خاور، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است شرکت نانوفناوران خاور-NFK، در حوزه تولید نانوفیلترهای صنعتی هوا به فعالیت می پردازد. از جمله کاربردهای این نانوفیلترهای صنعتی می توان به صنایع ساختمانی (کارخانجات سیمان – گچ – کاشی و سرامیک و …)، صنایع فلزات (کارخانجات فولاد، ذوب فلزات و …)، صنایع غذایی (کارخانجات آرد، ماکارونی، روغن نباتی و …)، صنایع پتروشیمی و … اشاره کرد. این فیلترها باعث افزایش راندمان فیلتر، جذب ذرات بیشتر و طول عمر آن می گردد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می شود تا در این تور صنعتی مجازی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از تولید نانوالیاف صنعتی و ارتقای صنعت فیلتراسیون کارخانجات صنعتی، به طرح پرسشها از مدیر مجموعه صنعتی و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

INDnano.ir@

شرکت دانش بنیان نانو فناوران خاور، تولید کننده فیلترهای صنعتی با فناوری نانو در ایران با قابلیت جذب ذرات و طول عمر بیشتر و واحد برتر فناور دانشگاه امیر کبیر در هفته پژوهش، دارای گواهی تاییدیه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، و گواهی نامه های استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸) و سیستم رضایت مندی مشتریان ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲) ISO) می باشد. بنیان گذاران این شرکت با بهره گیری از مهندسان و فارغ التحصیلان رشته نانو تکنولوژی مهندسی پلیمر،مهندسی شیمی و نساجی توانسته اند با بکارگیری فناوری نانو راندمان فیلتر های مورد استفاده در صنعت کشور را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشند . شرکت نانو فناوران خاور با بیش از دو دهه سابقه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در خصوص فیلتر های نانو توسعه داده و هم اکنون مفتخر است که تولید انبوه فیلترهای نانو و غیر نانوی خود را در شهرک صنعتی ایوانکی با اخذ پروانه بهره برداری در تولید بیش از ۱ میلیون عدد ماسک سوپاپ دار نانو و ۶۰۰ هزار عدد فیلتر هوای غیر خودرویی نانو و معمولی از وزارت صنعت و تولید انبوه فیلترهای صنعتی و خدمات پوشش نانو الیاف به بیش از ۴۰۰ کارخانه بزرگ صنعتی در کشور عرضه نماید .

شایان ذکر است که سلسله برنامه های تورصنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده (لایوتور صنعتی)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، و با هدف معرفی توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه، و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ با مدیران صنعتی و نانوفناوران، به اجرا گذاشته می شود.

 


کلیک کنید»» لینک ورود به لایوتور صنعتی بازدید از شرکت نانوفناوران خاور