لایو صنعتی: حمایتهای صنعتی شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی/– 20 اسفند

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه 20 اسفندماه، رأس ساعت ۹:۳۰ شب، با موضوع «حمایتهای صنعتی شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، میزبان مسئول باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی» (labsnet.ir)، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با احسان فرخی، مسئول باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری – labsnet.ir، (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی (labsnet.ir)، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می دهد. در این شبکه خدمات آزمایشگاه های متنوعی مانند حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می‌شود.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی و آزمایشگاهی فناوری نانو، دعوت می شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از حمایتها و دستاوردهای شبکه آزمایشگاهی به ویژه برای صنایع و پژوهشهای کاربردی، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

(INDnano.ir@)

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاه ها، به صنایع، شرکت‌ها و محققان و پژوهشگران کمک کرده تا بتوانند دسترسی‌ سریع‌تر و ساده‌تری به خدمات آزمایشگاهی داشته باشند.  این باشگاه برای گروه‌های مختلفی از اعضاء خود، حمایت‌های مالی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

هر مرکز آزمایشگاهی دارای شرایط عضویت (بر اساس دستورالعمل عضویت شبکه)، می‌تواند درخواست عضویت خود را به دبیرخانه شبکه ارسال نماید که پس از بررسی اطلاعات و توانمندی آزمایشگاه، در صورت احراز شرایط، به عنوان عضو آزمایشی در شبکه پذیرش می‌شود.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان، به عنوان یکی از برنامه های صنعتی صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود و علاقمندان می توانند ضمن حضور در برنامه ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت کامنت یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.

 


لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)