تورصنعتی مجازی: بازدید از شرکت تکسان (دستگاه های اپتیکی نانو)-30 دی

لایو تور صنعتی، روز سه شنبه 30 دی ماه، رأس ساعت ۱۱ صبح، با موضوع بازدیدمجازی از شرکت سازنده دستگاه های پیشرفته اپتیکی و اسپکتروسکوپی مرتبط با فناوری نانو و با راهبری مهندس سعید عبدی، عضو هیئت مدیره و مدیر بازاریابی شرکت تکفام سازان طیف نور (تکسان)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.
برای ارائه خدمات بهتر و همکاری و اطلاع رسانی های آتی به جاضران لایو، لینک ثبت نام در نشانی (https://lb2.ir/2npuym)، برای عموم علاقمندان فناوری نانو و صنعت، قابل دسترس است.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان دعوت می شود تا در این لایو تور صنعتی، شرکت نمایند و ضمن دیدار مجازی از روند تولید دستگاه های پیشرفته اپتیکی و اسپکتروسکوپی مرتبط با فناوری نانو، به طرح پرسشها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شایان ذکر است که تورصنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده (لایوتور صنعتی)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، و با هدف معرفی توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه، و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ، به اجرا گذاشته می شود.

گفتنی است شرکت تکفام سازان طیف نور (تکسان)، با هدف طراحی و تولید دستگاه‌های پیشرفته اپتیکی و اسپکتروسکوپی تأسـیس شده و از جمله محصـولات این شرکـت می‌توان به میکروسکوپ رامـان، طیف‌سنج رامان قابل حمل، انواع دستگاه‌های اسپکترومتر نوری، اسپکتروفوتومتر و تجهیزات جانبی اشاره کرد.

محصولات تکسان در مقیاس آزمایشگاهی و نیز صنعتی برای شناسایی و آنالیز مواد گوناگون استفاده می گردد که در اکثر علوم مانند نانو، مواد و پلیمر، شیمی، نفت، فیزیک، پزشکی، داروسازی، زمین شناسی، زیست شناسی، دامپزشکی، معدن، کشاورزی، برق، هنر و … کاربردهای گسترده دارد.

شرکت تکفام سازان طیف نور (تکسان) شرکت تولیدی و دانش بنیان نوع یک و از پیشتازان عرصه طیف سنجی نوری و آنالیز مواد است. این شرکت جهت برآوردن نیازهای مشتریان در حوزه سنجش نوری، تخصص علمیِ کارشناسان خود را با موفقیت به بازار پیوند داده است. تمامی مراحل تولید و فروش شامل طراحی صنعتی، طراحی نرم افزار، چیدمان اپتیکی، الکترونیک، آموزش، فروش، خدمات پس از فروش و ساخت اکثر قطعات در واحدهای کارگاهی، آزمایشگاهی و اداری تکسان انجام می شود.

در طی مدت کوتاهی که از ساخت و فروش محصولات این شرکت می‌گـذرد، مقالات متعددی در مجلات معـتبر علمـی بین‌المللی به چاپ رسیده که در آن از محصولات تکسان برای شناخت و تحلیل نمونه‌ها استفاده شده است.

شعار شرکت تکسان تولید محصول باکیفیت ایرانی است.

از جمله فعالیتهای این شرکت عبارتند از:

* طراحی و ساخت دستگاه های آزمایشگاهی طیف سنجی
*طراحی و ساخت سیستم های اپتیکی حساس آشکارسازی سیگنال
*طراحی و اجرای آزمایش های مرتبط با اپتیک، لیزر و طیف سنجی
*طراحی و ساخت بسته های آموزشی اپتیک، لیزر و طیف سنجی برای مقاطع مختلف تحصیلی

 

کلیک کنید»» لینک ورود به لایوتور صنعتی بازدید از شرکت تکسان (دستگاه های اپتیکی و اسپکتروسکوپی نانو)