نانو و شهرکهای صنعتی: نشست صنعتی معرفی فرصت‌ها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو

با توجه به اهمیت شهرکهای صنعتی در رشد اقتصادی کشور از یک سو، و توانمندیهای صنعتی فناوران کشور در حوزه نانو از سوی دیگر، برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، با همکاری بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان، به اجرا گذاشته شده است. در ادامه نشستهای صنعتی برگزار شده بصورت هفتگی، در این هفته از برنامه، نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو، روز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۹، ساعت ۱۳-۱۵ در شهرک صنعتی راوند کاشان و همچنین شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان برگزار می‌شود.
آشنایی با محصولات و توانمندی های صنعتی ایران در فناوری نانو و معرفی راه حل های فناوری نانو و حمایت های صنعتی ستاد نانو برای رفع نیاز و ارتقای صنایع، از جمله محورهای این نشست صنعتی است.

شایان ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام  از طریق مراجعه به نشانی http://asiahitech.com/seminar/ امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود و آگاهی از فرصتهای تجاری و اقتصادی فناوری نانو در واحدهای صنعتی، کسب اطلاع و اقدام نمایند.

نانو و شهرکهای صنعتی
ترویج صنعتی فناوری نانو